Laatste blog!

Verenigde Staten, LAX

Onze vlucht vertrok om 19.50 uur (Amerikaanse tijd) dus we hadden nog wat tijd over. En Max wilde graag nog een pak kopen aangezien sommige pakken bij Macy's erg goedkoop waren. Dus na nog een lekkere donut van Bob reden we naar een enorm winkelcentrum in Beverly Hills. Nog één keer konden we ons verbazen over de grootsheid en gekheid van Los Angeles. We parkeerde onze auto in een parkeergarage die opgedeeld was in aparte delen, elk voor een bepaalde afdeling van dit superwarenhuis. Na goed geholpen te zijn door een verkoper heeft Max een heel mooi zwart pak gekocht. Daarna namen we de lift naar de 6e etage om nog even bij de vrouwenafdeling te kijken, maar toen bleek dat de lift stopte in een nog een enorme shoppingmall. Die hebben we maar over geslagen. Je weet hier echt van gekkigheid niet eens meer waar je moet kijken. Dus op naar de auto en toen besloten we nog "even" naar Griffith Park te rijden. Ware het niet dat het Memorial Weekend is en dat alle Amerikanen dan de weg op blijken te gaan. Bij Griffith Park stonden enorme files. We probeerden nog even naar de Observatory te rijden maar ook daar was het eigenlijk een drama. En toen we halverwege een beeld kregen over de stad bleek er ook veel smog in de lucht te hangen. Je ademde dan ook benzine.. dus terug naar beneden en onszelf de langzaam rijdende file ingestort richting LAX (het vliegveld) daar kwamen we een uur eerder aan dan geplanned maar er was daar verder ook niks te beleven dus zijn we de auto in gaan leveren en namen we de shuttlebus naar het vliegveld. Je zou verwachten dat op LAX net zo veel te doen is als op Schiphol maar nee, ze hadden niet eens een echte Duty Free winkel alleen een soort etalage waar je wat uit kon kiezen. En de producten bleken goedkoper als je ze aan boord van het vliegtuig kocht. Dus Max heeft een fles Jack Daniels whisky gekocht, want dorst ;)) Op wat stijfheid, doordat de stoelen in een vliegtuig gemaakt zijn voor de kleinere medemens, na hebben we een goede vlucht gehad! En zijn we van Schiphol gehaald door mijn ouders en Luka die helemaal door het dolle heen was toen hij ons weer zag! Hij heeft op de terugweg bij ons op schoot gelegen met een hele blije kop :)) Nu gaan we thuis nog een weekje vakantie vieren en bergen was wegwerken! Iedereen heel erg bedankt voor de reacties op ons blog iedere dag! We vonden het erg leuk om te lezen!

Een reactie op dit laatste blog mag natuurlijk niet ontbreken. Het was heerlijk jullie gisteren weer een echte knuffel te kunnen geven. Niet alleen Luka maar ook wij zijn blij dat jullie weer thuis zijn!! Nu zijn we benieuwd naar de rest van de foto's en verhalen. Bedankt dat we julie reis op deze manier konden volgen xxxxx

Hannie 2014-05-27 14:21:43

Bedankt voor jullie leuke verslag! We hebben ervan genoten. En een leuk verslag kan alleen maar tot stand komen als jullie een leuke vakantie hebben gehad. Een reis om op terug te kijken, geniet nog een weekje van het gezellige Hollandse weer in jullie vakantie. Het weer wordt beter hoor. Hartelijke groeten, Ronald en Hielie

Hielie 2014-05-27 14:43:30

Wat leuk dat we mochten meereizen met jullie! Bedankt voor je gezellige verslagen. Geniet lekker na van jullie avonturen. Ben benieuwd naar welke bestemming we volgende keer mee mogen reizen ;-)

Madelon 2014-05-27 16:52:58

He, nog een blogje, leuk, alhoewel we nu druk zijn met onze kiwis, dus afleiding genoeg van t feit dat jullie weer thuis zijn! Kom n beetje bij ,hopelijk tot zaterdag.bighug stans

Albert en stans 2014-05-27 17:13:22

Jullie bedankt voor een humoristisch blog, leuke foto's en volgens mij geweldige vakantie en mss moet ik dit ook eens doen als we weer in de USA zijn (2015?). Sterkte met de onvermijdelijke jetlag en ik kom je binnenkort wel tegen op de fiets buurtgenoot, groetjes!

Maggie 2014-05-27 18:04:58

Het was ook voor de thuisblijvers genieten. dank!

Tom 2014-05-27 21:43:31

Op zoek naar inspiratie voor onze rondreis volgend jaar kwam ik jullie verslag tegen. Erg leuk geschreven en ik heb er veel tips uitgehaald. Thanks!