Dag Hawaii

Verenigde Staten, Kona International Airport

Vandaag dan echt de laatste uren op Hawaii. Gelukkig hebben we een late vlucht, zodat er nog voldoende tijd was om dat kleurtje toch nog even op te krikken. Ook het weer zat mee. We lagen onder een strakblauwe hemel op gisteren al genoemde White Sand Beach. We kijken terug op een fantastische vakantie waarin we drie eilanden van Hawaii hebben kunnen ontdekken. Hawaii is echt een aanrader voor mensen die nog eens een mooie tropische bestemming met het comfort van een westerse samenleving zoeken. We zitten inmiddels op onze vlucht te wachten, die net aankomt op het geheel-openluchtvliegveld van Kona. Als we er een wijntje bij hadden, zou het gewoon voelen alsof we op de Lanai zaten. De sfeer is namelijk heel relaxed zonder omroepsystemen of mind-your-steps. Zelfs de Hawaiiaanse muziek vergezelt ons. We zullen straks eerst naar San Francisco vliegen, daarna naar Houston en vervolgens landen we dinsdagochtend Nederlandse tijd op Schiphol. Het was weer leuk om elke avond te bloggen en mahalo (bedankt) voor al jullie reacties!

wat een awesome vakantie hebben jullie er op zitten! Wens jullie aangename vluchten (pff wat een reis nog voor de boeg) en alvast welkom terug! Ik ben nu thuis aan het werk (mooi pauzemomentje) en buiten is het 24 graden👍🏻jullie komen in mooi weer terug! Ik nog 1,5 dag werken en dan 5 dgn naar mijn second hometown London, dus hopelijk houdt het mooie weer nog ff aan☺️

Maggie 2016-06-06 14:45:51

Het was een prachtige reis. Goeie terugvlucht en bedankt voor de mooie verslagen.

Tom 2016-06-06 14:53:14

Nogmaals goeie vluchten toegewenst en wat was het weer leuk om van dag tot dag mee te kunnen genieten. Voor jullie jammer dat het erop zit maar wij hebben jullie wel gemist en kijken ernaar uit om jullie op Texel te zien. We proberen het zonnige weer hier vast te houden zodat de overgang niet zo groot is. Tot gauw, dikke knuffels en liefs van Jeepson en mij xxx.

Hannie 2016-06-06 15:16:01

veilige thuisreis!!

marja en jan 2016-06-06 16:36:36

Nou jullie: mahalo, was weer genieten bij ons onrbijtje of de lunch!! Goede , veilige thuisreis verder, en dikke knuf

Stans 2016-06-06 17:53:04

Fijne vlucht naar huis en bedankt dat we weer een beetje met jullie op vakantie mee mochten!