Waterbom park, glijbanen en het afscheidsdiner

Indonesië, Bali

Vandaag hadden de kids het voor het zeggen en zijn we de hele dag in het waterbom park geweest. Het park heeft meerdere grote glijbanen,zwembaden en ander vertier. We hebben een gazebo gehuurd en aanvankelijk waren we een beetje sceptisch over het park, maar het is er top. De drankjes en het eten wordt als je wilt bij je gazebo gebracht en de glijbanen zijn hier en daar nog echte uitdagingen 😫. Met namen als python, extreme, green viper, twins, constrictor etc. Sommige glijbanen hebben een capsule waar je in gaat staan, waarna afgeteld wordt en vervolgens de bodem onder je verdwijnt en je een vrije val maakt om vervolgens verder te glijden. Daniël en Lynn hebben nog een lesje bodyboarden gevolgd en toen was de dag alweer voorbij. 'S avonds hebben we nog een keertje gezamenlijk gegeten met alle reizigers, morgenochtend reist één gezin nog door naar een andere bestemming. Voor ons en de rest is het einde van deze heerlijke vakantie in zicht. Morgen de laatste dag.nog even zwemmen, shoppen, de laatste massage etc en dan vertrekken we morgenavond naar Denpasar voor de terugvlucht naar Nederland. Lynn verheugt zich al een paar dagen op Nederlands brood met Gelderse worst. 'S ochtends rijst, nasi en soto hoewel lekker, is toch iets waar iedereen maar moeilijk aan went.