Guayaquil, start van de terugreis!

Ecuador, Guayaquil

Vandaag maken we een start met de terugreis naar Nederland. We slaan het ontbijt in het hotel over. We hebben een café gevonden dat lekkere (bruine) verse broodjes heeft die heerlijk belegd zijn en ze serveren er heerlijke koffie bij☕️. Na 6 weken hebben we genoeg van geconserveerd brood, ondefinieerbare jam en roerei. We vliegen terug naar Guayaquil waar we nog een nachtje verblijven in het hotel waar we voorafgaand aan de cruise ook al waren. We opperen nog voorzichtig om een restaurant te gaan zoeken, maar de kids zijn unaniem en willen in het hotel eten. Na het eten doen we nog een spelletje. Iedereen is klaar voor de reis naar huis. Het is een onvergetelijke reis en we hebben intens genoten. Nu willen we graag naar huis om te kijken hoe het daar allemaal gaat. De kids kijken uit naar de hockeytrainingen die al weer in het verschiet liggen.

Ik heb genoten van al jullie verhalen. Nu een heel goede reis naar huis. Tot binnenkort.

Femke 2016-08-17 21:04:40

Wij hebben ook genoten van alle reisverslagen! Heel boeiend om jullie zo te volgen! Een prachtige reis!

Tineke Bachet 2016-08-17 21:35:34

Goede reis terug!

Patrick 2016-08-17 22:27:53

het was leuk om jullie te volgen! Goede reis terug

Marieke 2016-08-18 17:50:55

Het was erg leuk om jullie reis te volgen en mee te genieten met jullie geweldige ervaringen. Goede terugreis!!