Terug naar Lima

Peru, Callao

Vandaag vertrekken we weer uit de jungle. We vertrekken pas om 11:00 uur richting vliegveld dus we hebben nog even rustig de tijd om te ontbijten, nog even te genieten van de mooie 'tuin' van Victor en zijn hangmatten. We vliegen opnieuw met een andere luchtvaartmaatschappij en na een handmatige controle van de koffers (ik wist niet dat het nog bestond) vertrekken we zonder noemenswaardige vertraging naar Lima. Het lijkt er op dat de piloot nog niet veel vlieguren op z'n naam heeft of het is echt slecht weer, maar we hebben veel turbulentie. Daniël en Lynn ondergaan de vluchten alsof we met de tram gaan en zijn blij dat ze even een (iPad)spelletje mogen doen of een filmpje kijken.
We overnachten vlakbij de luchthaven omdat we morgenochtend al weer vroeg richting vliegveld gaan om naar Equador te vliegen. De B&B heeft een heerlijk warme stortdouche en daar maken we gretig gebruik van om alle zweet en deet van ons af te wassen. Zometeen gaan we eten en de kids vermaken zich prima met het dartbord en de pouletafel. Wij nemen een lekkere vino tinto en proosten op onze laatste avond in Peru.