Sucre per quad

Bolivia, Municipio Sucre

Rustig opstaan en ontbijten. Daarna naar het noordwesten van Sucre voor een dagje quad-rijden. Bleek een privé-tour te zijn. Krachtige apparaten die wat uitleg nodig hebben. Daarna crossen door de prachtige en ruige natuur van Bolivia. Af en toe rust voor prachtige vergezichten. Ook Daniël en Lynn mochten een stukje rijden. Na wat aarzelingen ging dat prima. Afgesloten met een donut (rondjes spinnen) door Rob. De eerste keer over de kop geslagen. De tweede en derde keer heel mooi. Daar zijn wel beelden van bewaard gebleven. Wel zeer stoffig, vooral voor de achterste quadrijders. Uitgebreid douchen en kleren uitkloppen.

In de namiddag relaxen in het park aan de rand van het centrum tegenover de rechtbank. Met mooie speeltuin, tafelvoetbal en een kopie Eifeltoren van zo'n 25 meter hoog (gemaakt door Gustav zelf). Mooie wandeling afgesloten met heerlijke ijsjes en beste koffie tot nu toe (ik had me, als echte caffeïne-junk, meer voorgesteld van de Zuid-Amerikaanse koffie). Redelijk op tijd naar bed want morgen reisdag naar de zoutvlakten van Uyuni (via La Paz).

Wat superstoer zeg !!

Ingrid 2016-07-22 06:21:03

Supergaaf hoor!!!

Sandra Scholtenhave 2016-07-22 23:21:35

Wat een geweldige en indrukwekkende reis vooral Voor jullie kids Wij blijven jullie volgen groetjes

(0)pa en(o)ma Antonis 2016-07-23 13:28:46

Leuk hoor Lynn, wat een leuke reis zeg