Rustdag in Cusco

Peru, Cusco

We zijn weer terug in Cusco in hotel Niños. Vandaag een rustdag, en na de koffieroute en het bezoek aan Machupichu heeft ons lijf en hebben onze leden dit hard nodig.
We staan rustig op en ontbijten heerlijk in het hotel. Daarna hebben we een paar boodschappen gedaan, de San Pedro-markt bezocht en lekker geluncht bij seledonia's mesa. Selia geeft ook kookles, maar vandaag geef ik de voorkeur aan een heerlijke massage door een van de medewerksters van het Niños hotel. Zeker aan te raden zo'n Peruaanse massage👍👍. Ondertussen heeft Rob door de stad gestruind om wat foto's te maken.
Na één goede nacht zijn we nog niet uitgerust van de inspanningen en de korte nachten van de afgelopen dagen, dus deze dag vertrekt iedereen ook weer vroeg naar z'n mandje. Morgenochtend vertrekken we richting de jungle.

We hebben ons eigen vakantieboek erbij liggen en volgen jullie op de voet. Veel plekken hebben we zelf ook bezocht en we vinden het bv leuk dat jullie gelogeerd hebben bij Ninos. Dit is een project wat we jaren geleden eens gesteund hebben vanuit het Handmelken. We zijn er zelf (onaangekondigd) gaan lunchen toen we in Cusco waren maar toen was de dame die het leidde niet aanwezig.