Indonesisch ontbijt, Herman, kennismaking en Bandung

Indonesië, Bandung

Dat was even andere koek toen we vanochtend bij het ontbijtbuffet kwamen. Nauwelijks brood, maar soto en gefrituurde hapjes en natuurlijk eieren! Het is even wennen, vooral voor de kids maar dat is het voordeel van zo'n ontbijtbuffet, je kan van alles uitproberen en dus zat Daniël groene cake te eten en noedels.
Onze gids Herman vond het een goed idee om de eerste dag een beetje bij te komen lekker bij het zwembad van het hotel. De kids waren het daar volledig mee eens en ze hebben heerlijk in het zwembad nader kennis gemaakt met hun leeftijdsgenootjes met wie we de komende weken samen Java en Bali gaan verkennen.
Het klikt gelukkig meteen met de jongens en meiden onderling.
'S avonds hebben we een wandeling langs de grote moskee van Bandung en andere nog oude koloniale gebouwen (postkantoor en vroegere handelshuizen) gemaakt en met het hele reisgezelschap ( 7 volwassenen en 9 kids) in Bandung een hapje gegeten. De kids genieten van mocktails en frappucino's en de volwassenen van grote flessen Bintang (bier) geserveerd in een bevroren glas! Met recht een heerlijke start in Indonesië.

Ziet er fantastisch uit !! Leuk om jullie weer te volgen op deze manier. Geniet van deze prachtige reis met z'n viertjes !!