Vancouver

Canada, Richmond

Donderdag 20 juni 2019

Vanmorgen om 6 uur opgestaan voor de laatste handelingen en schoonmaak van de camper.
Hierna nog even een douche (moest in de badkamer eerst door de modder dit komt door het noodweer van gisteravond) en dan op weg naar Vancouver. Ik achter het stuur Edwin ernaast voor de route . Onderweg moeten we ook nog propaan tanken dus we gaan het zien . Cruise canada ligt in delta aan de hele andere kant van Vancouver. De afslagen worden hier aangegeven door straatnamen dus waren we een paar keer verkeerd afgeslagen. Bijna bij cruise dachten we even propaan te tanken nou dit heeft 3 kwartier geduurd voor we een station hiervoor gevonden hadden . Maar uit eindelijk alles gelukt, camper ingeleverd, spulletjes door verkocht en opgeslagen. Taxi gehuurd en naar het hotel we zitten in een soort Chinese buurt maar wel overal dichtbij. We mochten direct in de kamer dus spullen weggebracht en naar buiten gegaan voor wat drinken bij Tim. Vanaf daar zijn we met de metro naar een outlet gegaan en daar de laatste inkopen gedaan voor thuis. Bij de buurman ( chinees) wat gegeten en naar hotel terug gegaan. Morgen gaan we weer terug dan is de vakantie weer voorbij.

Kilometers 125 kilometer
Wild life niets
Yatzee Edwin 9 Rein 10
Hotel ramada limited
Richmond

Wat een geweldige reis. Voor morgen alvast een goede en veilige vlucht naar huis.

Sandra 2019-06-21 20:37:26

He san dank.je wel jij nog een paar lekkere dagen tot snel

Reinalda 2019-06-21 22:05:32

Jammer het zit er weer op. Schitterend land. Goeie reis en een veilige vlucht.

Karin 2019-06-21 22:09:31

Mooi verslag! Jammer dat het er weer opzit. Take care en we zien elkaar weer in NL.

Annemiek 2019-06-21 22:58:33

Jammer voor jullie dat het voorbij is. Prettige reis terug en tot gauw.

Joke Roos 2019-06-22 00:16:39

Jeetje, dat is snel gegaan. Goede vlucht terug!

Renée 2019-06-22 02:24:58

Super mooi land, jullie hebben een hoop gedaan en gezien. Alvast een fijne terug vlucht. ✈️

Brendan 2019-06-22 04:21:14

Jeetje, wat snel alweer. Moet ik volgende week weer een krantje lezen ipv van een reisblog. Tot snel

Rob 2019-06-22 07:58:50

Wat een avontuur en prachtig land! Fijne vlucht en tot snel 😃

Thomas 2019-06-22 08:25:17

Hele goede terugreis

Mark Jansen 2019-06-22 13:36:16

Helaas alweer voorbij! Leuk om jullie gevolgd te hebben. Goede reis en tot gauw