Dag 20 Bryce Canyon

Verenigde Staten, Bryce Canyon

Vanmorgen om 7 uur ging de wekker nog even omdraaien en dan hup opstaan en ontbijten. De wind was wat afgenomen dus dat scheelde alweer . Tebbie nog even los gelaten er was toch al bijna niemand meer op de wild campground. We gaan proberen een aantal trails te lopen. We begonnen met de chimney rock een trail van 5.9 km bij deze trail kijk je over de capitool reef heen echt geweldig. Hierna wilde we de narrows doen maar we kregen de camper niet geparkeerd dus dan maar naar de hickman bridge deze was 3.2 km totaal toch weer 9.1 km in de benen. We besluiten om hierna maar door te rijden naar Bryce over scenic way 12. Echt als iemand deze kant op gaat dan moet je deze weg gereden hebben zo mooi en steeds zo verschillend ook in hoogte van 2500 m naar 3200 m en weer naar beneden . Op een geven moment denk je dat de weg ophoud maar dan moet je over een een bergkam met aan beide kanten dieptes. Eng maar ook zo mooi . Dalingen van 6%, 8% en 14% nou dan weet je wel dat je dat ook geklommen hebt. Na 4 uur kwamen we in Bryce aan, snel een campground gezocht en de stoeltjes buiten gezet om nog even van het zonnetje te genieten. Edwin ging het kampvuur opstoken en terwijl dat lekker warm wordt spelen we Yahtzee . Na de yahtzee vlees op de bbq en smullen maar, wel binnen want buiten is het ondertussen wel heel erg afgekoeld. Zitten we net goed en wel te eten zien we een stel herten voor onze camper de weg oversteken zo de camping op rennen . Dus snel foto's maken en filmen en dan weer verder eten meer doen we niet op een dag haha . Morgen Bryce in voor een trail we gaan het zien .

Totaal gereden : 2975 mijl
Vandaag : 138 mijl
Campground : Bryce canon
Yahtzee : Rein 9 Edwin 7

Prachtige reisverslagen! Nu nog foto's van de Yahtzee-competitie. Eerst zien, dan geloven :)

Ruud en Renée 2016-05-25 01:12:56

Jullie vertrouwen mij niet hè maar ik ben meestal diegene die verliest , de Amerikaanse lucht is hier beter voor mij dan kan ik ook eens winnen de strijd is nog niet klaar we hebben nog een paar dagen