Dag 21 Bryce canyon

Verenigde Staten, Bryce Canyon

Vannacht was het frisjes dus de kachel heeft af en toe aangestaan als de camper op temperatuur is slaat hij weer af en dat gaat de hele nacht door. Vanmorgen weer een lekker ontbijtje en daarna wandelschoenen en korte broek aan want het is mooi weer. De camper kunnen we laten staan , want we gaan met de shuttle bus van het park naar Bryce point . Vanaf hier gaan we de peek a boo trail lopen tot aan queens garden en sunset point. Dit zal totaal ongeveer 10 km zijn dus genoeg drinken en eten mee voor onderweg. We beginnen echt helemaal bovenaan en voor we wat gaan dalen zijn we alweer een 20 min verder . Het hoogte verschil dat we vandaag lopen is .........meter . De trail is waanzinnig indrukwekkend je komt gewoon ogen tekort, zoveel is er te zien aan uitzichten. We hebben er 4.5 uur overgedaan. Het was trouwens ook nog erg warm dus het laatste stuk weer omhoog ging wat moeizaam maar toch hebben we het weer geflikt. Bij de general Lodge een lekker soft ijsje gekocht en langzaam maar weer naar de camping gelopen. Het was nog erg warm dus we hadden lekker de kussens buiten neergelegd en even lekker in het zonnetje gelegen heerlijk na zo'n wandeling. Om vijf uur dachten we we gaan vooraan bij Ruby's Inn een pizza eten dus snel in de shuttle gestapt en bij Ruby's uitgestapt , blijkt dat de laatste shuttle om 17.35 uur weer terug gaat en deze missen is geen optie , want dan moet je echt weer een heel eind terug lopen. Wij eerst vragen hoe lang het duurt voor de pizza's klaar zijn de jongen zegt ongeveer 10 a 15 min. nou dat zou mooi zijn dan kunnen we de shuttle weer terug nemen. Zien we om 17.25 uur de shuttle al komen , ik alvast naar buiten met campersleutel voor het geval het echt de laatste is . Als de pizza's nog niet klaar zijn dan ga ik naar de camping om de camper op te halen . De shuttle stopt en ik begin te vragen of het de laatste is begint de chauffeur een heel verhaal en Edwin komt in de verte met de pizza's aanrennen zodat hij ook nog met de shuttle terug kan. De pizza's hebben we maar lekker in camper opgegeten. Denk je lekker uiteten te gaan maar niet heus. Na het eten nog even een stukje over de camping gelopen en natuurlijk yahtzee gespeeld. Morgen willen we naar Lake Mead bij Las Vegas rijden om heerlijk langs het water in het zonnetje te zitten na al de wandelingen.