Vancouver

Canada, Vancouver

Woensdag 29 mei 2019
Na een opgebroken nacht zijn we maar om 6.00 uur opgestaan een lekkere douche genomen en om omstreeks 7uur zijn we opzoek gegaan naar een ontbijtje naar ongeveer 3 kwartier wat gevonden tim horton . Er zijn wel wat meer tentjes maar die hebben kant en klare broodjes. En dat wilde we niet. Nou was dit nu ook weer niet echt geweldig maar er zat wel een gebakken eitje op het broodje. Daar gingen we voor. Een goede beker koffie en warme chocolademelk erbij en eten maar .Dit was wel een heel goedkoop ontbijt namelijk euro 5.50.
Om 8.15 uur teruggelopen naar hotel cruise canada gebeld maar helaas we kunnen de camper pas om 1 uur donderdag ophalen we hadden gehoopt op een eerder tijdstip maar het is niet anders . Spullen gepakt en fietsen gehuurd. Bij het verhuurbedrijf kwamen de ene naar de andere Hollanders binnen . Wel grappig . Om 9.00 uur zaten we op de fiets richting Stanley park hier fiets je al gauw het 11 km om het hele park heen tussendoor natuurlijk wel fotostops. Hierna richting Gastown voor de stoomklok en hier hebben we ook maar even geluncht bij The Spaghetti Factory. Goede lunch en een gezellig restaurant. Na de lunch weer richting seaside gefietst om richting Granville Island te gaan dit is een soort zwarte markt maar dan voor food gedeelte. Watertaxi genomen naar de overkant daar even heerlijk in het zonnetje langs het water(strand) gezeten (geslapen).
Om 17.15 uur nog even richting Robson street gefietst en om 18.30 de fietsen weer ingeleverd. Bij het hotel in de buurt een broodje dürum gehaald en op de kamer opgegeten. Om 22.00 uur ging voor ons het licht uit en zijn we gaan slapen. Morgen gaan we de camper ophalen toch wel weer een spannend vooruitzicht.

Wat gezellig allemaal. En idd spannend om de camper te halen. Super leuk . Veel plezier x

Anita 2019-05-30 16:46:03

ziet er goed uit hoor. Veel plezier

Ashley 2019-05-30 17:11:52

Jullie zijn weer lekker sportief leuke foto’s veel plezier 😘😘😘

Gerda 2019-05-30 17:22:23

Das nog eens een goede lunch!! Typisch Amerikaans. Oh jullie zijn maar Canada haha.

Mark 2019-05-30 17:31:04

WoW super leuke foto’s Morgen fijn met de camper op pad!

Anna Bogerd 2019-05-30 17:56:04

Mij god wat een hap, dat is toch niet alleen voor Edwin toch? Het ziet er wel heerlijk uit! Leuke foto's.

Boudewijn 2019-05-30 19:17:17

Leuke foto’s!

Daisy 2019-05-30 20:17:04

Hey jullie geniet er van, Helmpjes staan jullie Goed trouwens

Co 2019-05-31 08:32:39

Lekker bezig! En nu eindelijk met de camper op pad. Geniet ervan.