Dag 5 Monument Valley

Verenigde Staten, Kayenta

Zoals elke ochtend vroeg wakker en om 6.30 opgestaan en ontbeten. Vandaag gaan we naar Page de lower antelope canyon doen. . Onderweg een tunnel door waarbij het tegemoetkomende verkeer moet wachten totdat wij erdoor zijn wij moeten precies in het midden van de weg rijden en dan de tunnel door.
Ook dat is gelukt. Onderweg naar Page hebben we regen en zonneschijn dus afwachten wat het weer bij de canyon is. Zon is beter omdat dan de lichtval het mooist is maar vandaag zijn wel al blij als het droog blijft. Met een groep van 11 pers. gaan werken de canyon in door eerst een paar hele steile trappen af te gaan . Als je eenmaal beneden bent is het zo mooi dat je niet weet waar je moet kijken en foto's van moet maken. We hebben hier 1.5 uur rond gelopen . Nog even bij lake powell wezen kijken maar niet zo spectaculair op het stukje waar we staan. Dan maar door rijden naar monument Valley. We r ijden 2x Door een tijd zone in 1 dag bv. Je begint in utah om 9.00 uur dan is het in Arizona weer 8.00 uur en daarna in utah weer 9.00 uur onze klokjes raken van slag. We zijn door die rare tijden te laat voor de sunset tour in monument Valley, morgenochtend kijken wat het weer doet anders de ochtend tour om 7.45 uur. De weersverwachting is niet best ze verwachten thunderstorm en Rain . Afwachten maar . Nog wel yatzee gespeeld en weer gewonnen.

Gereden mijls : 245 mijl
Totaal : 416 mijl
Campground : gouldings midden in
Monument Valley.

Yatzee stand : rein 2 Edwin 0

Het lijkt wel een schilderij . Heel mooi .goed zo rein maak Edwin maar in met yahtzee veel plezier xxxx

Linda 2016-05-08 15:44:14

Wat verschrikkelijk mooi!!!!!!

Mary 2016-05-08 16:43:58

Prachtige foto's zeg!!! En leuke reisverslagen, veel plezier nog ;-)

Inge 2016-05-09 08:04:35

Sorry, niet eerder gereageerd, maar je was in de spam terecht gekomen zag ik vandaag. Wat schitterend, mooie foto's. leuk om te lezen. Nog veel plezier.

karin vermeulen 2016-05-09 14:34:50

Volgens mij vermaken jullie je wel. Lekker genieten van alles. Groetjes ons xx