Dag 22 lake mead

Verenigde Staten, Nevada

Vanmorgen in Bryce nog even buiten ontbeten hierna even naar het visitor centrum voor Internet. We hebben nog geen camping bij lake mead uitgezocht dus dat even gedaan . We rijden via de 14 naar cedar city en dan naar lake mead. De 14 is ook weer een scenic weg dus dat houd mooie uitzichten in. We gaan gewoon weer hoog de bergen in met nog steeds sneeuw nou dan weet je dat we toch wel erg hoog rijden . In cedar city nog wat laatste boodschappen gedaan en dan door naar het meer. Onderweg ontzettend veel wind niet normaal op een gegeven moment slingeren we half over de weg zo'n zijwind kwam er aan. Ze waarschuwen de hele tijd voor stevige crosswinds. Na dit overleefd te hebben rijden we rustig door je voelt dat het buiten al warmer wordt en het landschap verandert ook in half woestijn half maanlandschap.
De weg naar calville Bay duurt langer als verwacht maar dan zijn we toch eindelijk op de camping in de middle of nowhere.
Er staat nog 1 camper en verder is de camping leeg dus plaatsen genoeg voor het uitzoeken. We nemen nr 30 heerlijk plekje in de zon. We lopen naar de haven maar alles is net gesloten, er liggen een heleboel boten ook voor verhuur misschien is dat wat voor morgen we gaan het zien. Eten heerlijk bij de camper en stoken hierna een prachtig vuurtje. Voor het eerst kunnen we lang buiten bij het vuur zitten zo warm is het hier nog en we spelen natuurlijk yahtzee, Edwin hoopt te winnen want de vakantie loopt ten eind maar helaas ik win weer haha.
Morgen een heerlijke relax dag.

Totaal gereden : 3234 mijl
Vandaag : 259 mijl
Campground : calville bay
Yahtzee : Rein 10 Edwin 8

Leuk verslag, mooie foto's. Geniet er nog effies van. Laat Edwin gewoon een keer winnen joh, whaaaaaaa 😂