Dag 24 Las Vegas

Verenigde Staten, Las vegas

Sorry had eerst de foto's verzonden in plaats van het verhaal moet ook kunnen toch. Vanmorgen vroeg de camper helemaal schoongemaakt en afgespoten zodat we dat niet meer hoeven te doen. Er stond een stel op de camping die niet veel hadden dus de dekbedden en overige spullen hebben we aan hun gegeven. Dat ruimt goed op.
Nog even wat foto's gemaakt van ons volgende project haha dat is alleen maar luxe dat is niet meer kamperen. Wij zijn in de loop van de ochtend richting Vegas gereden en het motel opgezocht. Het ligt iets achter de strip dus lekker rustig. De camper breeduit geparkeerd en de spullen naar boven gebracht en de rest van de middag lekker aan het zwembad gezeten. S'avonds naar de strip gegaan en lekker rond gelopen en bij een band dat leuke muziek speelde even blijven zitten en om 1.30 de monorail weer terug naar het hotel .Morgen de Cabrio ophalen en de camper in leveren .

Totaal gereden : 3285 mijl
Vandaag : 50 mijl
Hotel : Mardi gras
Yahtzee : Rein 10 Edwin 10

Zoooo rein lekker in het zwembad zo hoort vakantie te zijn haha Morgen weer terug naar huis de tijd is om gevlogen maar ben blij dat jullie weer thuis komen Veilige vlucht en tot zondag 💋

Zus van de bus 2016-05-27 18:16:17

Lekker hoor. Eindelijk even chillen.

Mieke 2016-05-27 18:17:04

Sorry meiden was nog niet met mijn verhaal klaar maar heb nog een hele dag hier ga zo schrijven haha het is hard werken hoor alles bij elkaar maar het zonnetje schijnt dus niet zeuren tot snel

reinenedwins.reisblog 2016-05-27 18:32:03

nou was leuk om je te volgen, dus vanuit hier alvast welkom thuis

Rob 2016-05-27 18:58:52

Wat is Edwin weer bruin . Rein je hebt prachtige foto's gemaakt Ziet er echt top uit .het was leuk om het te volgen goede reis terug tot volgende week dikke kus voor beiden 💋💋

Linda 2016-05-27 20:15:57

Wat hebben jullie een schitterende vakantie gehad. Leuke reisverslagen en prachtige foto's. Jammer het is weer voorbij. Een goeie thuisreis en tot gauw.

Karin vermeulen 2016-05-27 23:22:46

Hele prettige terugreis gewenst en we zien jullie weer in Almere binnenkort.

Ruud en Renée 2016-05-28 02:37:38

Bedankt dat we mee mochten genieten van jullie mooie trip. Goede en veilige reis terug. Groetjes ons xxxxx