Dag 18 salt lake city

Verenigde Staten, Salt lake city

Vanmorgen eerst tebbie langs het meer laten rennen , want we moeten weer een paar uurtjes rijden . We hebben goed Internet op de camping dus snel even met de Kids bellen via WhatsApp . We zijn weer op de hoogte van alles wat er speelt in Almere. We rijden met donkere wolken weg het heeft de hele nacht geregend. Onderweg veel bergen, sneeuw en riviertjes dat zien wel al enkele dagen maar toch ziet het er steeds weer anders uit. Een maal in salt lake city hebben we de camping snel gevonden en een overnachting geboekt.
Ze hebben een shuttle naar het centrum dus die nemen we niet wetende dat we gelijk een soort rondleiding krijgen en uitleg over de mormoonse kerk. Ach het is gratis hè dus dat neem je dan maar voor lief . We worden bij de Temple afgezet en krijgen nog een tour over het terrein van 2 sisters( volgers van het geloof ) de meisjes doen hun best om uitleg te geven van de Temple en het geloof dat hebben wij weer. Je mag de echte Temple niet in maar deze heeft 177 kamers en als je bedenkt dat er per dag 80 stelletjes trouwen worden deze gauw opgevuld het wemelt er dan ook van de bruidsparen. Wij gaan hierna naar het winkelcentrum om even rond te lopen en kijken of we wat kunnen scoren. Maar eerst even lunchen in de foodcourt dit is een plein met allerlei eetgelegenheden en dan aan de wandel of er zijn hele dure winkels of je ziet de H en M en forever 21 die we in Nederland ook hebben . Ik heb ook mijn nieuwe PC Hooft tractor gevonden ik denk dat deze wel heel goed bij mij past met een ladder erbij. We nemen de tram terug naar de camping en zitten nog even lekker buiten tot het heel hard gaat waaien. Morgen eerst langs een outlet en dan richting Capitool reef een rit van ruim 3 uur

Totaal gereden : 2552 mijl
Vandaag : 126 mijl
Campground : koa salt lake city
Yahtzee : Rein 8 Edwin 7

Wauw die auto ik zeg doen Fijn om te horen dat tebbie er ook nog is 😂

Zus van de bus 2016-05-21 19:51:49

Die auto 😂😂😂 Het blijft zo genieten... Jullie reisverslag en de mooie foto's Xx

Ronald 2016-05-22 22:39:02

Ja zus da n kunnen we veel boodschappen doen. Hè Ronald zo'n wagen is goed voor de wintetsport