Dag 11 gunisson

Verenigde Staten, Gunisson

Vanmorgen om 7.30 opgestaan en buiten een ontbijtje gedaan het is al aardig warm . We vertrekken rond 8.30 uit de Arches als we bij de ingang komen staat er een lange rij auto's om het park in te mogen . Dat wordt erg druk daar , wij gaan eerst nog even tanken en dan op weg via scenic way 128 naar de Black canyon van gunisson. De 128 is echt een mooie weg hij loopt naast de clorado river dus dat is prachtig om te zien . Rond 13.00 uur zijn we in Grand Junction daar doen we snel nog wat boodschappen en halen een lunch bij de Subway. De jongen die ons helpt wil graag wat Nederlands leren maar brouwt er niets van geeft niet de intentie is er haha.
Om 15.30 zijn we bij de Black canyon weer eens wat anders dan al die rode rotsen , maar even indrukwekkend. Wat is die canyon diep je durft bijna niet over de rand heen te kijken zo diep. We lopen hier geen trail , want dan zijn we zeker te laat voor een camping. We komen langs Lake Mesa en dat is toch een groot meer de omtrek is zeker 100 mijl. Wat zal het hier zomers druk zijn met bootjes . Om 18.30 komen we op de koa camping in gunisson. Zo nu eerst een was draaien dat is nu wel nodig na 1.5 week. Maar voor we dat kunnen doen moeten we 4 pakjes kauwgom kopen uit de automaat voor genoeg quaters en dan kan de was gedraaid en gedroogd worden. We eten fajitas en spelen nog een potje yahtzee en dan is het zo weer 23.30 tijd om te gaan slapen. Het was een dagje in de camper maar toch ook even relaxen .

Totaal gereden : 1164 mijl
Vandaag : 271 mijl
Campground : Koa gunisson
Yahtzee : Rein 5 Edwin 3

Tebbie nou gedaan waar is tebbie gebleven Zier er allemaal geweldig uit Julie zijn lekker bezig😂 Dikke kus van ons

Zus van de bud 2016-05-14 22:18:58

Ik doe nu voor het eerst goed reageren om mijn reactie te plaatsen de andere van de vorige keren zijn denk ik niet goed gegaan 😂😂

Zus van de bus 2016-05-14 22:22:37

Ziet er geweldig uit . Hebben jullie tebbie achter gelaten Wat zielig . Veel plezier en een dikke 💋

Linda 2016-05-14 22:23:04

Linda tebbie gaat nog steeds mee hoor je hebt niet veel last van haar ze luisterd goed. Hè zus van de bus rein van de trein vermaakt zich prima met je vriend

reinenedwins.reisblog 2016-05-14 22:33:52

mooi daar hoor have of fun

Rob 2016-05-15 02:53:13

Het is gewoon genieten om elke keer weer jullie reisverslag te lezen.... Heerlijk. Maar waar is "tebbie" gebleven ?? Fijne reis verder xx

Ronald 2016-05-15 12:35:08

Tebbie reist nog steeds mee en vermaakt zich prima kan goed uit het raam.kijken dus ziet alles