Dag 25 las Vegas

Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen uitgeslapen want vannacht moest het toilet gemaakt worden die spoelde niet goed door. Aankleden en voor 10 uur de Cabrio ophalen . Samen in de camper naar het vliegveld en daar de Cabrio opgehaald, alles ging vrij vlug dus we waren zo klaar. Je mag zelf een Cabrio uitzoeken er stonden 2 rode en 1 zilveren chevrolets en net als we de zilveren willen nemen komt er een witte cabrio mustang binnen nou de keus werd heel snel veranderd. Zo nu de camper wegbrengen Edwin in de kleine auto en Rein in de grote eerlijk verdeeld toch. Bij het afleveren van de camper hebben we uitgebreid afscheid genomen van Tebbie zij moest nu weer wachten op andere huurders dan mag ze weer met die mee. Ze is erg lief geweest en we hebben geen last van haar gehad. Met de cabriolet naar de Mac want er moet ook nog ingecheckt worden en natuurlijk een shake en burger erbij. Meteen hierna op jacht naar alle schoenen en dergelijke die we voor het thuisfront mee wilden nemen dit nam meer tijd in beskag dan gedacht maar het is aardig gelukt denken we . We hebben heel Vegas door gecrossd met die Cabrio en natuurlijk de strip ook nog opgeweest . Je geeft ze een auto en ze zijn zo blij als een kind haha. Uiteten hebben we bij Applebee's gedaan en daarna naar Freemont street gegaan. Staan we daar naar een band te luisteren worden we ineens van achter begroet en dan zien we koekje erbij achter ons staan . Nou je staat raar te kijken als je in Las Vegas door een bekende begroet wordt . Ja dan ontmoet je in off all places onze Raimo , die is met klanten aan het rond Touren op de motor voor 2 weken en dan tref je elkaar daar bizar gewoon. Het was weer gezellig met hem maar ook wij moesten naar bed , eenmaal in het hotel aangekomen snel de koffers inpakken en slapen morgen begint de reis terug.

Totaal gereden : 3309 mijl
Vandaag ; 24 mijl
Hotel : Maria Gras
Yahtzee : Rein 10 Edwin 10

Geweldig dat je koekje erbij bent tegen gekomen Hilarisch πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ echt leuk Ik heb echt genoten van jullie reis verslagen Maar ben blij dat ik jullie weer live kan spreken tot morgen lieverds fijne terug reis πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹

Zus van de bus 2016-05-28 16:39:13

Of je blij met ons bent als we terug zijn of heb je liever Brandon alleen . Nee hoor zus het is goed zo natuurlijk wil je lang op vakantie maar weer naar huis is ook lekker tot snel πŸ˜‚πŸ˜πŸ˜€πŸ˜…πŸ˜†