Calgary

Canada, Calaway campground

Vrijdag 7 juni 2019

De hele nacht heeft het geregend dus we zijn alweer vroeg wakker. We willen de whapta falls vandaag doen en dan naar Calgary.
Edwin zegt het is wit buiten ik zeg wel nee joh , ik had gister gezegd misschien gaat het wel sneeuwen.
En ja hoor er lag een aardig laagje sneeuw, dus de whapta falls gaan we niet doen je moet daar eerst een stuk lopen en dat is met dit weer niet verstandig. Dus we besluiten dan maar om meteen naar Calgary te rijden. Eerst naar het visiter center om nog even met brandon te praten want die gaat morgen naar Bali op vakantie . Dus dat is wel even fijn om via Whatsapp te kunnen bellen.
Gelijk een paar sneeuw foto's door gestuurd en de app blijft gaan zo grappig.
Eindelijk onderweg naar Calgary en we hebben alleen maar sneeuw en regen dus we vinden dat we een goede beslissing hebben genomen .
In Calgary aangekomen een shoppingmall in gegaan en er eind van de middag er weer uitgekomen met meer tassen dan de bedoeling was. Nu nog een camping en dan zijn we klaar voor vandaag en ook die hebben we snel gevonden .
Eindelijk een was doen ,we redden het net voor het washok dicht gaat.
Een potje Yatzee en dan weer lekker slapen .

Kilometers 251 kilometer
Wild life white rail deer
Yatzee Edwin 3 Rein 4
Camping calaway
Campground

Wat een fantastische en prachtige reis maken jullie! Echt heel mooi daar! Leuk om op deze manier een beetje met jullie mee te kunnen reizen. Dikke kus en heel veel plezier xxx