Dag 1 de reis

Verenigde Staten, Las vegas

Vandaag is het zover weg gaan op vakantie naar Amerika. De wekker ging om 6 dus hup eruit en fris en fruitig aan de slag ashley komt ons om half 8 ophalen want brandon moet voor zijn werk naar Heerhugowaard dus die lukt het niet om dat te doen.
We zijn op tijd bij het station en treffen daar daisy die op weg is naar haar werk. Om half negen lopen wij op Schiphol even de bagage af leveren en gaan.
We vliegen om 11.05 richting Chicago.
Een maal in de lucht krijgen we gelijk wat te drinken ( Edwin meteen een biertje vakantie gevoel ) en een kleine snack . Weer wat later komt direct de lunch rijst met kip.
Verder krijgen we tijdens de rest van de vlucht genoeg snacks en drinken.
We vliegen over Groenland zie foto, en landen op tijd in Chicago. Wat is dat een groot vliegveld . Eerst nog door de douane ik mocht doorlopen maar Edwin moest nog een keer extra gecheckt worden dus een klein oponthoud hierna met een treintje naar een andere terminal waar een gigantische rij stond voor bagage controle maar geen paniek we hadden immers nog 2 uur de tijd.
Eenmaal door die controle even tijd om rond te lopen en wat te eten ( hadden wel nog niet genoeg gedaan)
en wachten op de volgende vlucht in Holland is het dan 11 uur in de avond.
De vlucht naar las vegas duurt ongeveer 3,5 uur maar verloopt ook goed en ook nu lopen we geen vertraging op.
Koffers halen en op zoek naar de hotel shuttle ook nu weer naar een andere terminal en wachten op de shuttle hier hebben we wel 45 minuten op staan wachten en de vermoeidheid begint toe te slaan we zijn nu reeds 22 uur op weg.
Eenmaal in het hotel gauw de koffers op de kamer zetten en even door de lobby voor een hapje, we hebben weer trek, het word een diner buffet voor 9 dollar met genoeg keus. Eenmaal weer op de kamer is het gauw proberen te slapen we zijn meer dan 24 uur op dus het bed lonkt erg alleen het bed is zo hoog dat ik er bijna niet zonder trapje in kom . Eindelijk we mogen slapen maar na 2 uurtjes zijn we allebei alweer wakker voor ons gevoel is het dan al 9 uur Hollandse tijd ochtend. We kunnen nog een paar uurtjes slapen maar om 5 uur lokale tijd staan we toch maar op. Zo dat was het eerste verslag en meteen een paar foto's . Tot snel groetjes allemaal vanuit las vegas.

Veel plezier, lekker genieten! Xx

Linda 2016-05-04 16:17:29

Hey Globetrotters, Klinkt goed allemaal. Geniet van jullie trip, wordt vast heel mooi. Groetjes ons

Sando 2016-05-04 16:20:38

Fijn dat jullie goeie vluchten hebben gehad. En dan nu GENIETEN! !!! XXX

Mary 2016-05-04 17:51:06

Gelukkig veilig geland Veel plezier en geniet xxxx

Je zus 2016-05-04 19:19:59

Hello guys, blijf zo schrijven dan genieten wij ook mee!!!! xxx

Patricia 2016-05-04 20:06:42

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn! Veel plezier saampjes x

Cindy 2016-05-04 21:28:41

Waanzinnig!!! Super leuk om te lezen.... Kijk nu al uit naar het volgende verslag. Fijne vakantie xx