Dag 6 monument valley

Verenigde Staten, Blanding

Goedemorgen zoals elke morgen weer vroeg op eerst tebbie uitlaten en dan kijken wat het weer doet ivm de tour door Monument Valley Tebbie was een beetje onrustig maar na een flink stuk wandelen ging ze weer lekker slapen.
Boven de camping hangen donkere wolken dus we twijfelen nog een beetje maar met de gedachte van nu of nooit dan maar nu. Dus nog snel de ochtend tour van 7.45 uur geboekt. Met nog 2 andere mensen aan de tour begonnen. Onze chauffeur heet Annie en verteld veel alleen je verstaat er niets van helaas. We worden rond gereden door De Valley en langzaam komt ook de zon beetje bij beetje door hierdoor word het uitzicht nog mooier. Op de plek waar ooit John Wayne heeft gestaan met zijn paard daar heb ik ook gestaan en ook zittend op het paard doodeng maar toch
Aan beide kanten een afgrond wil die man mij alleen laten met paard nou dat dacht ik toch echt niet . Dus subtiel gevraagd dat niet te doen. Sorry maar zo goed ben ik nou ook weer niet met paarden. Na deze tour wilden wel naar de Natoinal Bridges gaan . Zit ik eindelijk achter het stuur van onze camper komen we bij een weg aan die de bergen in gaat dus ik laat Edwin rijden . We zijn net bij de eerste bocht gaat de weg over in een grind pad nou dat leek ons niet zo goed idee met die bak van ons dus draaien maar en via een andere weg richting Blanding. Hier een campground opgezocht nl.devils canyon en staan midden in de bossen met picnic tafel en bbq voor 10 dollar.
Het is nog een beetje zonnig dus stoeltjes uit en ja een potje yahtzee het wordt wel saai maar ik heb weer gewonnen haha. Morgen rijden we naar de Needles dus hopen dat het weer meezit. Edwin wil nog een revanche potje yahtzee dus ik geef hem.de kans maar en ja hoor hij heeft gewonnen .

Totaal gereden : 516 mijl
Vadaag : 100 mijl
Campground: Devils Canyon
Yahtzee : Rein 3 Edwin 1

WoW wat schitterend! Wat een prachtige foto's.

Mieke 2016-05-09 17:39:11

Wow!!!! T blijft giga mooi! En wat is tebbie leuk! ๐Ÿ‘๐Ÿ‘heb alleen gemist Hoe je nou in vredesnaam aan n hond komt! ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ En..........ik mis de foto van jou op t paard ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰ Have fun verder.... Xxx

Mary 2016-05-09 18:14:05

Jullie hebben echt een hond !!!!!

Ronald 2016-05-10 01:39:44

Foto van het paard komt later is net de reflex camera genomen niet met mobiel sorry . De hond krijg je er gewoon bij gezellig he