Sea to the sky gondel

Canada, Squamish

Woensdag 19 juni 2019

Heerlijk geslapen vannacht het was rustig op de camping.
We ontbijten buiten en gaan dan met de gondel nasr boven om een leuke wandeling te maken. We nemen eerst een warme choco en een koffie voor we naar boven gaan, lekker. De gondel is van doppelmayer dus we voelen ons vertrouwd hij lijkt op de gondel in Oostenrijk. Als we boven zijn doen we eerst een suspencion bridge dit is een soort hangbrug . Zelfs ik ben er overheen gegaan. Haha. We willen de sky valley trail lopen . Ongeveer 6 km totaal dat moet te doen zijn . We lopen al een tijdje maar er kwam maar geen eind aan dus op een gegeven moment maar weer terug gelopen. Dan maar een ander trail opgelopen komen er er achter dat deze nog wel 9 km is , nou dat gaat het ook niet worden dus hup weer terug gelopen dan maar weer naar de gondel het is goed zo bij elkaar toch weer 3 uur gelopen maar niets afgemaakt. Eenmaal op de camping koppelen we camper lis en gaan het stadje in . Gaan naar de wall mart maar vinden geen lekker stukje vlees. Dus het wordt uit eten ook niet verkeerd. Maar eerst nog de camper schoon spuiten want morgen moet hij ingeleverd worden. Hij ziet er weer mooi wit uit . Hapje gegeten bij de white spot Edwin spare ribs en ik een biefstukje het smaakte heerlijk.
Terug op de camping de koffers in gepakt en nog een potje yatzee gespeeld, buiten onweert het goed hard en de regen komt met bakken uit de lucht.de camping staat blank.
Morgen vroeg de camper van binnen schoonmaken en dan op weg naar vancouver.

Kilometer niets
Wild life 1 waterslangentje
Yatzee Edwin 9 Rein 9
Camping khalanie
Squamish

Hoi Edwin en rein wat een super vakantie hè 👍 En wat gaat het snel . In ieder geval een goede terug reis. Hier kunnen jullie weer op terug kijken . Zeg er allemaal top uit 😘