Vliegreis

Canada, Vancouver

Dinsdag 28 mei 2019

Vannacht redelijk geslapen maar toch vroeg wakker, om half 9 een ontbijtje gedaan en daarna nog even relaxen en de laatste spulletjes in orde maken. We hebben besloten om toch met de stadsbus naar het vliegveld te nemen . Ook om de tijd door te komen . Op Brussel airport was in checken snel gebeurt alleen de koffers afgeven ging wat moeilijker ze waren te zwaar dus moest er een beetje gesjoemeld worden met de handbagage. Toen dat ook oké was eindelijk op weg.
We zagen dat we al wat vertraging hadden dus dat viel even tegen het was maar 10 minuten maar op een half uur om het vliegtuig te halen in Zürich best veel .
Verzorging aan boord was prima ijs drinken en natuurlijk Zwitserse chocolade. Op Zürich moesten we ook van het ene uiterste naar het andere zelf nog even een treintje nemen . Dus flink doorlopen om op tijd bij de gate te zijn . Maar we hebben het gehaald . Zitten we in het vliegtuig moeten we een half uur wachten want het is druk met vliegverkeer boven duitsland. Dit overleven we ook wel.
De vlucht duurde ook iets langer maar met goede verzorging van eten en drinken aan boord toch goed doorgekomen.. Allebei wel weinig geslapen dus willen zo snel mogelijk naar het hotel het is ondertussen alweer 8 uur in de avond. De skytrain naar downtown en bij yailroadhouse uitgestapt even zoeken hoe we moeten lopen maar het hotel gevonden .We slapen op de 7e etage met weinig uitzicht. Om 11 uur zijn we op en gaan we proberen te slapen morgen weer een nieuwe dag.

Jullie zijn er! Ff moeten sprinten op Zürich!👍🏻👍🏻 Veel plezier 😘

Anna Bogerd 2019-05-29 16:35:43

Nou, deze etappe hebben jullie gehad, nu begint het leuke deel van de vakantie. Eerst nog even de stress van je afschudden en dan VAKANTIE!!!!!!!! Veel plezier, groetjes Boudewijn

Boudewijn 2019-05-29 18:45:16

Gelukkig zijn jullie er.nu genieten Hele fijne vakantie 😘

Linda 2019-05-29 18:47:18

Ah Edwin mag voor het raam!! Heel veel plezier.