Dag 2 las vegas

Verenigde Staten, Las vegas

Zo 2e dag we waren alweer vroeg wakker nl om half zes en niet meer kunnen slapen dus opstaan dan maar.
Edwin is eerst even naar de fitness zaal gegaan om even te trainen en ik heb even de spullen bij elkaar gezocht en een verslag geschreven.
We gaan vanochtend eerst naar de outlet en even de strip op.
Ontbijt bij de Subway gehaald en om 10.00 uur de shuttle naar de strip genomen. Daar weer op de bus naar de South outlet gegaan. Na een paar uur en veel foto's van schoenen voor de Kids nemen we om 14.00 uur de bus weer terug naar de strip waar we bij het bellagio uitstappen om naar de fashionmall terug te lopen ; de shuttle komt pas weer om 16.45 om ons naar het hotel te brengen. Eenmaal in het hotel hebben we precies een uur om om te kleden want om 18.00 vertekt de shuttle weer en we moeten om 19.00 bij Planet Hollywood zijn voor het concert van Lionel Richie . Vlug een broodje en salade gegeten en de zaal ingegaan . Het was een geweldig concert we hebben echt genoten en zeker geen spijt. Nog een klein gokje gewaagd maar helaas niets gewonnen ondertussen was het 23.30 en we waren bekaf nu maar hopen dat we een beetje kunnen slapen morgen de camper ophalen dus dat wordt spannend. Tot later

Heerlijk jullie reisverslag.... Zo leuk om te lezen veel plezier morgen met de camper... Dan gaat de reis pas echt beginnen. 👍😘