Wells gray

Canada, Clearwater

Zaterdag 14 juni 2019

Vanmorgen om 8 uur zijn we van de camping afgereden om vandaag watervallen te bekijken.
Ook willen we hier wat wandelingen maken.
We gaan als eerste naar de helmcken waterval een van de 3 hoogste watervallen in canada namelijk 141 meter.
Maar voor we hier aankomen zien we weer een beer langs de kant dus even een foto momentje.
De helmcken waterval is prachtig wat een lawaai maakt dat water.
De 2e is de dawson fall deze noemen ze ook wel kleine niagra waterval .
We gaan hierna op weg naar de moul waterval deze kan je helemaal tot beneden bereiken. Maar eerst komen we weer een beer tegen dus weer een foto momentje. Zo gaaf zoals ze hier langs de weg lopen . De moul fall is een kleine 2 km heen en weer terug lopen en vandaag is het wel erg warm. Eenmaal bij de fall aangekomen zijn we toch ook maar naar beneden geklommen
Een beetje glad en glibberig maar toch ook weer gedaan .
Als laatste gaan we naar de spahats fall een van de smalste die zo een canyon in gaat . Bruut geweld van water.
Hier staat op de parkeer plaats een belg die wafels en frietjes verkoopt dus wij aan een bakje Belgische friet haha lekker hoor.
Eenmaal weer op de camping even zwemmen en daarna vuurtje aan met een borrel en Yatzee. Een steak op de bbq en smullen maar. Morgen gaan we op weg naar whistler een lange rit maar deze schijnt wel heel mooi te zijn . We gaan het zien .

Kilometers 92 kilometer
Wild life 2 beren
Yatzee Edwin 6 Rein 7
Camping clearwater
Campground

Wat een schitterende reis. Mooie foto's. Gelukkig beren gezien en nog veel meer moois. Wij genieten van jullie verslagen. Jullie daar lekker genieten.

Karin 2019-06-16 20:05:17

Leuk om zo mee te kijken met die prachtige foto’s! Veel plezier

Anna 2019-06-16 22:49:39

Wow, je kan van iedere foto wel een poster maken! Wat een landschap!

Renée 2019-06-17 01:27:43

Edwin, jij hebt het verkeerde bord!! Grappig hoor.

Mark Jansen 2019-06-17 14:04:22

Gelukkig, jullie hebben al zoveel beren gezien, niet normaal meer. moul waterval is echt super mooi, wij zijn achterlangs gegaan, zeik nat maar zeker waard.

Brendan 2019-06-17 15:22:01

Zelfs Ger ziet niet eens zoveel beren als jullie.

mark jansen 2019-06-17 20:51:17

He hallo allemaal het is leuk om elke keer weer jullie reacties te lezen .

Reinalda 2019-06-18 02:09:09

Wat een mooie foto`s en prachtig landschap. Zo te zien genieten jullie van alles wat Canada te bieden heeft en gaat alles goed. Nog even een vraagje: we zien bruintje beer met mes en vork eten? Is dat Yogi Bear ?