Thuis

Nederland, Almere

Zo we zijn alweer een paar dagen thuis en proberen van de jetlag af te komen. Maandag moesten we allebei alweer direct aan het werk dus even uitslapen was er niet bij. We hebben allebei een geweldige vakantie gehad met vele mooie dingen die we gedaan en gezien hebben. Zo zijn we door 6 staten heen gereden namelijk Nevada, Arizona,Utah, Colorado, Whyoming en Idaho. Hebben we over diverse hoogtes gereden de monarch pass 3446 m , scenic way 12 2848 m , cody naar yellowstone 2600 m, scenic way 14 naar ceder city 3300 m, garden city naar salt lake 3024 m en natuurlijk de rocky Mountain op deze hoogtes kwamen we nog genoeg sneeuw tegen. We hebben op luxe campings gestaan maar ook op hele eenvoudige. In de parken staan is toch wel speciaal je staat echt tussen de beesten en natuur. Wat toch wel heel bijzonder is. Met de camper reizen is ons ook goed bevallen je hebt alles gewoon bij je. Je hebt niet overal stroom nodig . Af en toe boodschappen doen is een leuke bijkomstigheid zodat je even weer in de bewoonde wereld bent. We hebben veel gelopen en geklommen en dat is ons toch wel goed afgegaan. We hebben langs afgronden en ook over hele schuine rotsen geklommen. Dus ook een beetje angsten overwonnen. Ook door bossen gelopen zonder berenspray helaas niets tegengekomen haha. Zelfs nog met een bootje over een meer gevaren en natuurlijk heerlijk door Las Vegas geslenterd en laten we het concert van Lionel Richie niet vergeten. Maar wat toch het meest opviel toen we thuis waren was toch het verhaal van Tebbie, iedereen had hier toch wel zo zijn eigen vragen over. Geweldig.
We hebben totaal toch nog zo'n 5434 kilometer gereden en de yahtzee is in een gelijkspel geëindigd.
Wij willen via deze weg een ieder bedanken voor het volgen van onze vakantie en het geven van reacties.
ALLEMAAL HARTELIJK BEDANKT.

Home sweet home

Sando 2016-06-01 21:00:37

Ja dat is ook wel weer lekker