Dag 16 Grand Teton

Verenigde Staten, Grand teton

Vanmorgen in de camper een ontbijtje gedaan, we gaan vandaag richting Grand Teton. Maar eerst nog een stop bij de morning glory geiser deze moet erg mooi zijn dus we gaan het zien. We zetten de camper langs de weg en moeten een bospad in, er staat alleen een bord waar op staat dat ze in dit bos beren gespot hebben en wel het laatst op 28-4-2016 dat is nog niet zo lang geleden. Dus met enige twijfel en zonder berenspray toch het pad maar op we moeten een vrij donker bos door maar hebben niets gezien jammer. De geisers waren erg mooi dus de wandeltocht van 3 km was het waard. De camper weer in en op weg naar Grand Teton je hebt het gevoel dat je weer in een heel ander werelddeel rond rijdt wij hebben een beeld van Canada en het beeld dat we nu zien voldoet daar aan. Bergen met sneeuw veel water en groene bossen. We hebben al snel een camping gevonden en gaan daar ook een trail lopen . De camping ligt op 2000 meter . Bepakt en bezakt gaan we op pad heuvel op en heuvel af en er kwam geen eind aan voor ons gevoel. Ook dit was weer een bos waar beren in zouden kunnen voorkomen . Edwin was alert en oplettend en ik was alleen maar naar de grond aan het kijken ivm met veel rotsen en dat met mijn benen dat is geen hele goede combinatie. Maar het uitzicht was prachtig en dat door de bossen lopen wetende dat er wildlife rond loopt is ook wel een beetje spannend . Nou onderweg maar 1 hert en 1 eekhoorn gezien ook dat viel tegen . En een kadaver van een hert dus er loopt wel wildlive rond. Uiteindelijk toch nog 11 km gelopen dus veel kcal. verbrandt . Nog even een stuk langs het meer gelopen en hierna uit eten in de lodge even niet koken ook lekker. Nog een potje yahtzee en dan is het alweer 23.30 u tijd om te slapen . Tot morgen dan rijden we naar bear lake.

Totaal gereden : 2246 mijl
Vandaag : 86 mijl
Campground : Signal Mountain
Yahtzee : Rein 7 Edwin 6

Even een vraagje waarom gaan jullie niet ff een berenspray kopen dan is buuf ook weer gerustgesteld

Zus van de bus 2016-05-20 07:21:19

Je hebt daar niet overal winkels moet je een paar mijl voor rijden en de winkels waren de hele andere kant op dan waar we heen gingen zitten nu buiten berengebied dus je hoeft je geen zorgen meer te maken haha