Dag 19 capitool Reef

Verenigde Staten, Capitool Reef

Vanmorgen weer met regen opgestaan zelfs tebbie wordt er chagerijnig van . Ze wil zelfs niet naar buiten zou ik ook niet doen het is hondenweer buiten . Vandaag richting capitool reef rijden dus we zitten weer een aantal uurtjes in de camper. Eerst nog even de camper schoongespoten ondanks de regen , zat vol met dooie vliegen . Onderweg in Lehi even gestopt voor een outlet om te kijken voor schoenen voor de Kids helaas niet geslaagd. Er was hier ook een Delabas winkel voor outdoor er was hier veel te zien zoals een aquarium en veel opgezette dieren . Je kan hier van alles kopen om te jagen,vissen, kamperen en sporten. Hier hebben we niets gekocht. Edwin heeft in de outlet even wat kleding gekocht dus die gaat met een koffer vol nieuwe kleding naar huis. Onderweg niet veel meegemaakt er was wel veel regen en heeeeeel veeeel wind . In Capitool Reef aangekomen probeerden wij op de fruit campground te staan maar die was al vol dus dan maar doorrijden naar Torrey. Onderweg een campground gezien net buiten het park waar je kan wildkamperen dus dat hebben we maar gedaan, de campground liep snel vol. Buiten zitten ging niet zo vanwege de harde wind. Naast ons staan mensen in een tentje en dat blijken Nederlanders te zijn we raken aan de praat en vragen of ze niet even bij ons binnen komen zitten . We hebben gezellig zitten praten over wat wij hebben gedaan en gaan doen . Zij gaan 3 maanden rond trekken en doen dat met een tentje en motels.
Om 23.30 gaan zij hun tent in en wij zitten lekker warm in de camper. Er is geen yahtzee gespeeld dus de stand blijft het zelfde.

Totaal gereden : 2837 mijl
Vandaag : 285 mijl
Csmpground : wild kamperen
Capitool Reef
Yahtzee : Rein 8 Edwin 7

Vandaag : 285 mijl

Vraagje, hoe lang is de camper eigenlijk ? Vertelde de fantastische reis aan mijn vader en hij geloofde niet dat jullie zo groot is.

Ronald 2016-05-25 16:36:34

De camper is 30 feet bijna 10 meter geweldig ervaring en hij is 3meter breed wat wil je nog meer