Dag 9 Arches

Verenigde Staten, Moab

Van morgen weer op tijd opgestaan want we moeten nog een campground zoeken voor vanavond dat kan je beter vroeg doen, want s'avonds is alles vol. Eerst nog langs dead horse bend nog even van het uitzicht genieten van island in the sky en dan op weg naar Arches. Een campground hebben we gelukkig snel gevonden the goose island langs de 128. Na ons is de campground vol dus dat is mazzel hebben. We doen vandaag een paar korte trails en veel bezichtigen, want vanmiddag willen we nog even moab in en bij de brewery wat eten . We zijn bij de balanced rock, double arch, the Windows, turret arch, uitzicht op delicate arch en .tapestry . arch geweest.
Het park is groot en alles ligt niet dicht bij elkaar dus er moesten wel wat afstanden afgelegd worden en dan hebben wel het over. ...19....... mijl. We hebben ook nog de caravan van Robert ten brink gezien van love is in the air maar hij zelf was er niet jammer.
Het stadje moab is gezellig en helemaal ingesteld op outlook dat wil zeggen hiking, raften, 4wheel drive en mountainbiken. . Eten bij de brewery is uitstekend wel druk maar ook gezellig er is veel te zien Na het eten nog wat boodschappen gedaan nl. bier en malibu en daarna naar de campground l. In moab hebben ze een cabine staan waar je enkel ijsblokjes kunt halen en die komen gewoon uit de muur lekker makkelijk. Buiten is het nog heerlijk dus de yahtzee strijd wordt buiten gedaan . Met een bootje op de achtergrond op de Colorado river en de begeleiding van belichting over de weg en de vele kampeerders die nog een plekje zoeken voor de nacht heb ik toch weer gewonnen. Morgen weer vroeg naar de Arches voor een trail van ongeveer 3 a 4 uur en dan slapen in het park..