Nog een paar dagen

Nederland, Almere Stad

lieve vrienden, bekenden en familie,

Ja hoor het is weer zover wij gaan weer een reisje overzee maken dit keer met een camper.
Wij gaan een rond reis maken vanaf Las Vegas via Rocky Mountains, Yellowstone, Salt Lake City naar Las Vegas. Een reis van ongeveer 3 weken en we zullen ong. 2800 mijl afleggen (4480 km). De voorbereidingen zijn zo goed als rond alleen nog de tickets voor de show van Lionel Richie uitprinten en alles is geregeld.
Momenteel is het weer nog niet al te best wat zon ,regen en sneeuw staan op het programma maar dat geeft niets dat houd het ook nog een beetje spannend. We hebben een camper van 30ft oftewel ong. 9m. geen slide outs maar toch zeer groot genoeg. We beginnen in Las Vegas daar zijn we 2 dagen en dan begint de tocht met de camper, we verblijven eerst in Palace Station en op donderdag vertrekken we richting Zion national park
om daar 2 nachten te blijven en enkele trails te lopen.
Ik probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van onze belevenissen maar dat zal zeker met hindernissen gaan daar niet overal goed internet zal zijn.
Reacties zijn welkom dan heb ik ook wat om naar uit te kijken haha.
Tot snel.

Lieverds ik kijk er naar uit en alvast n onwijs gave vakantie gewenst! Xx