Campbell river

Canada, Campbell river

Zondag 2 juni 2019

We waren toch wel een beetje teleurgesteld dat we gister niets op zee gezien hadden en hebben onze plannen een klein beetje gewijzigd.
Na flink internetten en wat bellen of er ergens nog een plekje op een boot is hebben we besloten om toch nog een poging te wagen in Campbell river. De stad Victoria laten we voor wat het is soms moet je een keuze maken haha.
Het nadeel is dat we vandaag niet meer mee kunnen dus het wordt de boot morgen om 9.00 uur. De rit naar Campbell river kunnen we relaxt rijden.
Onderweg stoppen we even bij Cathedral grove en maken daar een wandeling. Hier staan veel grote ceder bomen die al vele jaren oud zijn en ook breed sommige zijn wel 500 jaar.
Hierna door naar onze bestemming daar aangekomen eerst een camping gezocht en het is de quisam campground geworden . We staan hier midden in het bos heerlijk en zonder faciliteiten maar die hebben we aan boord. Plekje 59 geboekt zo nu nog even naar het boekingskantoor en tanken en een paar kleine boodschapjes dan kunnen we nog langs de Elk falls.
Daar aangekomen begint het te regenen maar we gaan toch wat een leuke wandeling met tot slot een mooie waterval.
Op de camping gaat de bbq weer aan , de tafel al vast gedekt , yatzee klaar de strijd kan beginnen .
Ondertussen wordt het hout voor de firepit gebracht nou mooier kan het niet. We zitten tot 23.00 uur lekker buiten .
Morgen weer een nieuwe uitdaging

Kilometers 280 kilometer
Wild life geen
Yatzee Edwin 2 Rein 1
Camping quisam Campbell
River

ZIET ER PRACHTIG UIT IK WORDT JELOERS

AB VAN DE MHEEN 2019-06-06 00:07:13

Reinalda , ik zou niet gaan tafeltennissen met Edwin. Brendan likt nog zn wonden.