Laatste dag

Canada, Richmond

Vrijdag 21 juni 2019

Vandaag echt de laastste dag in vancouver. Vanmorgen alweer vroeg wakker ,eerst nog even wat verslagen gemaakt en daarna douchen en koffer definitief inpakken. Als we daar mee klaar zijn gaan we beneden ontbijten . Er zijn ook Nederlanders die vandaag aan hun reis beginnen en van alles aan ons vragen . Ook wel weer leuk hebben wij ook gedaan aan het begin van onze reis. Ik heb zelfs nog de parken pass verkocht dat ook weer geregeld. Om 11 uur zijn we naar beneden gegaan met de koffers en hebben die in het depot gedaan . Zelf zijn we het park achter het hotel in gegaan voor nog een potje yatzee je moet toch de tijd door komen . In dit park zijn een heleboel oudere mensen volop actief bezig met yoga, soort bowling en wandelen. Wij nemen een bankje in de zon en spelen ons spel . Hierna gaan we nog even naar Tim voor koffie en choco met een Boston donut. Om 2 uur lopen we weer terug naar het hotel om.ons om te kleden en de shuttle van half 3 te halen voor the airport.
Op het vliegveld zijn we snel door alles heen nog even wat gegeten en wachten op de vlucht.
Om 16.00 gaan we aan board en moeten nog 10.00 uurtjes zitten , maar met wat films en een klein beetje slaap kom je ook deze tijd door. Op Zürich gelijk door naar de gate deze keer ligt het allemaal wat dichter bij elkaar dus geen stress zoals op de heenweg. De vlucht naar Brussel heeft wat vertraging maar daar let je al niet meer op je gaat zitten en toch nog even proberen een klein dutje te doen. Op Brussel snel de koffers gehaald ,taxi genomen naar het ibis en daar de auto opgehaald . Op weg naar huis.
Thuis aangekomen meteen de kids gesproken en natuurlijk weer wat gegeten, goh wat doe je dat toch veel op zo'n dag als vandaag en dat alleen al door het tijdsverschil .
Maar helaas de reis is nu toch echt voorbij. Morgen gaat het gewone leven weer beginnen .

Welkom terug en sterkte morgen met het " gewone" leven

Joke Roos 2019-06-23 10:22:02

Jullie hebben gelukkig dr zon meegenomen ipv sneeuw

Rob 2019-06-23 10:28:03

Welkom thuis!!!!!!

Anna 2019-06-23 10:43:13

Welkom thuis schatjes

Linda 2019-06-23 10:45:30

Na een prachtige reis weer veilig thuis! Ik heb genoten van alle verhalen en foto’s. Maar ook fijn dat jullie er weer zijn.

Mieke 2019-06-23 10:59:10

welkom thuis,twas hartstikke leuk om jullie te volgen tot spoedig ziens.(in OS?)

Co 2019-06-23 15:31:36

Super mooie vakantie, hoor dat het erg goed weer is in nederland :) geniet ervan.