Niet altijd rozengeur....

Burkina Faso, Koudougou

We hebben overnacht in het hotel van Mr. Diarra. (De topvoetballer?) Tenminste ik heb wat geslapen. Franca voornamelijk het toilet bezocht. Zat al een paar dagen dwars net als bij mij in het begin. Eten en drinken lukt moeizaam. Vandaag 48 km vlak naar Tcheriba. Toch maar voorzichtig proberen. Na 10km houdt het op. Gelukkig komt er net een personenbusje langs en die willen ons wel meenemen. Maar dan wel naar onze daaropvolgende stop Koudougou op 130km. Dat is geen probleem, ten minste als het Franca lukt. En dat gaat redelijk. We vliegen de pottenbakkers en graanschuren in deze regio voorbij en zijn aan het begin van de middag op de bestemming. Eerst wat thee en cola en dan nog 3 km naar een beoogd hotel. Dat lukt niet. We halen net de stoep van een ander groot hotel. Alle medicijnen worden ingezet zonder veel directe verbetering. In overleg met Anton besloten om morgen de bus naar de hoofdstad Ouaga te nemen op 135 km en zonodig een privekliniek te bezoeken vanwege vochtverlies. S'avonds keert het tij en kan ze weer wat drinken en slapen. De medicijnen beginnen te werken al schijnen er hier nog betere middeltjes in omloop te zijn.

Dit is wel het wat mindere werk van jullie reis,/dat maag en darm stelsel. Desondanks wens ik /wij jullie nog goede dagen dat de "rest" achterwege gaat blijven....... Heb het goed en voorwaarts!! Tot horens, Groet uit een grijs Herpt ( tis nog vroeg :-) Ien

Ien Vos 2018-11-10 08:22:48

Ien Vos 2018-11-10 08:23:28

Hapering bij verzenden...vandaar dubbel. Er hapert wel eens meer iets....nietwaar Dag dag!!