Van die ezel en dezelfde steen

Marokko, Kelaat M'Gouna

Vandaag maar eens kijken hoe het loopt. Ontbijt om 8 uur en dan op ons gemak vertrekken. O kijk eens: een cinemamuseum in een studio. Knap hoe ze van niets iets kunnen maken. Voor de liefhebbers kijk de film "Babel". Eind van de ochtend op naar Skoura. Makkelijk die 45 km. Daar kan nog wel wat bij. En kijk eens: over 40 km een filiaal van dat hotel dat we een week geleden niet konden vinden. Dat willen wij zien. En nu bellen we vooraf. Dan blijkt het schoolfrans toch niet toereikend voor een weerwoord op de spraakwaterval aan de andere kant van de lijn. Via booking.com kan ook en nog wel met korting geregeld. Die 40 km blijken zwaarder dan verwacht. Wind op kop en laat vertrokken. Net voor het donker een bord van het hotel. Maar we lopen vast in een zandweg. Een behulpzame dame belt de beheerder en die zal ons aan de weg komen ophalen. Dat duurt wel erg lang. Maar hij blijkt te voet van ongeveer Den Elshout naar de Drunense kerk te moeten lopen. En wij samen met hem dwars door het land en allerlei zanderige steegjes 3 km terug. Eindelijk op de plek en die ziet er redelijk uit voor zover we het kunnen zien. Wel weer emmers warm water ipv een douche. Maar we zijn er weer in geslaagd om ons bijna in de nesten te werken.

Geen gewoonte van make

Dick 2017-03-21 20:49:37

Prachtig om jullie verslagen te lezen, maar niet te spannend maken hoor!! Veel groeten, Karel en Lidy

lidy van dam 2017-03-22 11:31:59

Wat een avontuur/ belevenissen.Volgens mij zit jullie reis er bijna op,einde van de week. Jammer dat jullie verdrietig nieuws kregen, nog gecondoleerd met het overlijden van jullie Tante. Mijn avontuur was een ziekenhuis opname met longontsteking, gaat nu wel, ben weer thuis. Tot later en goede / veilige reis naar Drunen