Weer thuis

Nederland, Heerhugowaard

We vertrekken vandaag. Helaas zit de vakantie er weer op. Maar we hebben ook weer zin om naar huis te gaan. We hebben vandaag 600 kilometers af te leggen. Dus rond 9 uur vertrekken we en rijden via Braunschweig, Hannover, Bremen en Groningen terug naar huis. Mooi rustig is het onderweg, we hoeven maar één keertje langzaam te rijden wegens drukte. Verder rijdt het lekker door op de Duitse snelwegen.
Wel hebben we een extra passagier mee. Alwin ontdekt tijdens de eerste stop op een zeer drukke parkeerplaats annex restaurant annex tankstation, een teek in zijn lies. Dus de tweede stop om te lunchen zitten we op een rustige parkeerplaats en kan Dionne de teek verwijderen. Ik heb dat nooit eerder hoeven doen, dus eerst even goed kijken of het gelukt is. Maar de teek is er uit. Alhoewel het er waarschijnlijk wel een beetje raar uitzien, Alwin met zijn broek half naar beneden en Dionne aandachtig bezig op heuphoogte... gelukkig weten wij beter.
In Nederland nemen we nog eenmaal een ijsje bij een Amerikaans restaurant, voordat we de afsluitdijk op rijden en op huis aanrijden.
Rond vijf uur komen we aan, een uurtje later dan de buren. Zij zijn ook drie weken zijn weggeweest.

In totaal hebben we 4.280 kilometer gereden en 276.479 stappen gezet.

En dan zit onze vakantie er weer op. We hebben heel erg genoten. Polen is een prachtig land, onbegrijpelijk dat er niet meer mensen naar toe gaan. Mooie steden, prachtige natuur en niet te duur.
We hebben superleuke accomodaties gehad, stuk voor stuk. Dat zijn die avonden werk wel weer waard geweest. Wij gaan de spullen opruimen, de was wegwassen, de souvenirs een plekje geven, een fotoboek maken en dan weer aan de bak. Er zijn leuke bezigheden in het vooruitschiet en we hebben weer wat energie om alles aan te gaan.

Wij willen iedereen bedanken voor het lezen, ondanks dat deze reis anders was dan anders. Wij vinden het toch leuk om te schrijven hierover. Wij maken overal een avontuur van. En wij vinden het superleuk om alle reacties te lezen. Hopelijk hebben wij wat mensen enthousiast gemaakt voor een trip door Polen, want dat is dik de moeite waard!

Tot volgend jaar!

Fijn dat de terugreis goed is gegaan! Prachtige weken gehad! Toppie 👍🏻

Conny 2017-08-15 21:17:13

Welkom terug in Holland! Dat Polen een mooi land is was mij wel bekend! Door jullie reisverslagen is dat ook nog eens bevestigd. Ik vond het leuk jullie verhalen te lezen en de ervaringen die jullie er weer mee hebben opgedaan! Ben benieuwd wat jullie volgend land gaat worden!

jaap. 2017-08-15 21:22:55

Welkom thuis. Ik heb genoten van jullie verslagen. Succes met de was e.d.

Jose 2017-08-15 21:38:28

welkom thuis heb genoten van jullie verslagen zien jullie bij de dam tot dam gr xx

Nel 2017-08-15 22:26:44

Welkom thuis Heb weer genoten van jullie verhalen.

Corrie 2017-08-15 22:48:19

Welkom thuis! Dionne, Alwin, Fenne en Tije super bedankt voor jullie reisverhalen. Ontzettend leuk en erg van genoten. Fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad en ja aan alles komt nou eenmaal een einde en zoals je zegt het is gelukkig weer fijn om thuis te komen. Nogmaals bedankt dat we mee mochten genieten.

Trudy 2017-08-16 13:12:50

Beetje laat, maar ik heb genoten van jullie verhalen, het maakt niet uit waar jullie zitten, het belangrijkste is dat je geniet van alles wat je doet , ziet en meemaakt.

Ella 2017-08-18 21:57:03

Heb genoten van jullie verhalen! Waar gaat de reis volgend jaar heen?