We zijn er klaar voor

Frankrijk, Mont-Dore

De bagage zit in de tassen en zo dadelijk rijden we naar Nederland.

Hele fijne vakantie, maak er een supermooie reis van! Wij volgen jullie weer op de voet eeeh fiets.

Roel en jolanda 2019-11-04 10:47:56

De foto geeft al een vakantie gevoel. Wij wensen jullie een hele fijne vakantie en geniet van al die mooie en bijzondere momenten. We zien weer uit naar jullie reisverslagen. Ivo en Didy

Ivo en Didy 2019-11-04 11:08:16

ik wens jullie een goede vakantie, in dit prachtige land.

harry van mechelen 2019-11-04 12:12:49

Fijne vakantie, en ik stuur nog een mail. Jan en Mirjam

Jan en Mirjam 2019-11-04 16:51:26

Het is 15 december; jullie reis zit erop, maar ik begin pas, met het lezen van jullie blog van jullie inspirerende reis! Hier alle kleren nog lekker fris en ongeschonden. Ben benieuwd hoe dat er half december uitziet. Tijd voor het volgende blog! Yeaaah.

Edwin 2019-12-15 21:58:51

Veel plezier Edwin! Onze naar stof ruikende kleren zijn weer fris gewassen bij mijn vader in Nederland. Morgen terug naar huis in Frankrijk.