Gehobbel in 't kwadraat

Nepal, Nilkantha

Vanmorgen in 't dorp wat brood en banaantjes gekocht. Het idee was om dit buiten de bebouwde kom te nuttigen. We fietsten door een prachtige, vruchtbare vallei met constant bebouwing. We fietsten door. We fietsten nog verder door.

Het was het tijdstip dat kinderen naar school wandelen en we bleven dus maar 'namaste' zeggen.

Uiteindelijk toch maar gestopt om bij wat rijstvelden te ontbijten. Erwin was zich net aan het installeren toen we vanuit een groot, mooi en modern huis geroepen werden; we mochten op het bankje voor het huis zitten. Heerlijk comfortabel. En als klap op de vuurpijl voor ons allebei een kom gekookte en flink gesuikerde... melk. Oeps, niet Margriets favoriete drank, maar met een flinke schep Nescafe was er een heerlijke koffie-verkeerd!

De rest van de dag was het veel gehobbel en veel steile klimmetjes. Zwaar, maar het mooie landschap en de vele dorpjes en vriendelijke mensen zorgden er voor dat het een leuke dag was.

Na het gehobbel onszelf een luxe (lees: schoon en warme douche) gegund. We wachten nu op onze avondmaaltijd.

wow ,echt mooi daar Hopelijk lekker eten voor jullie vanavond en een goede nachtrust