Zwaar maar oh zo mooi.

Nepal, Ghasa

Vanmorgen al vroeg op de fiets. De hele fietsten we langs een snelstromende azuurblauwe rivier. Snelstromend omlaag wat er dus op neer komt dat wij tergend langzaam omhoog gingen. Vooral het tweede deel van de etappe was het erg steil. In het begin viel de steilte mee, maar gingen we ook vaak de net geklommen meters weer net zo steil en net zo langzaam weer naar beneden. Want hoewel er hier nog bussen rijden is de benaming 'weg' sterk overdreven.

Maar op die manier dus wel goed de tijd om flink te genieten en foto's te maken. Nadat we bij 1 winkeltje heel raar geen drinken mochten kopen, werd bij het volgende winkeltje snel 2 stoelen en een tafeltje buiten gezet toen we aangaven liever buiten in de zon dan binnen te zitten!

Na bijna 40 km een guesthouse gevonden met prima pompoensoep voor het herstel. Zo dadelijk eten met 2 Engelse fietsers die naar beneden aan het fietsen zijn.

Morgen gaan we door met de steile klim die op een gegeven moment gelukkig zal afvlakken.