Dag 19 Sanur, Bali

Indonesië, Sanur

Sorry het verslag is er weer een dag later. Gister hebben we gewoon lekker heel de dag genoten. We worden op tijd wakker want we willen geen seconde meer verliezen. We gaan ontbijten en het is dit keer buffetvorm. Ook weleens lekker. Het is een gezellig restaurant aan zee en er spelen 2 mensen een houten slagmuziekinstrument (weet de naam niet). Na het heerlijke ontbijt pakken we snel onze spullen en gaan we lekker aan het strand liggen. Dan komt er een vrouwtje langs die vraagt of we massage willen of pedicure of manicure. Ik vraag haar of ze iets met mijn nagels kan. Want domi en ilona, na 2 weken waren ze bij mij al mega lang en ik bleef veilen alleen de achterkant werd helemaal lelijk en ik bleef er zelfs mee achter mijn haar hangen :-) dus geen idee of jullie dit langer dan 2 weken volhouden maar ik was blij dat dit vrouwtje me er van kon verlossen. Ik nam een lekkere pedicure en manicure en na en tijd zagen mijn teen en vinger nagels er weer tip top uit :-) de rest van de dag liggen we aan het strand en we eten tussen de middag bij ons hotel, reggy een hamburger ik een salade met mozzarella en tomaat. Dan pakken we de spullen gaan we douchen en nemen we de taxi naar kuta. Ik ben daar al weleens geweest en ik wil Reggy weleens de andere kant dan rust van bali laten zien. We zijn helaas net te laat voor de zonsondergang die op kuta beach geweldig is maar het strand is het meest gezellige strand op aarde geloof ik. Het surf walhalla van overdag maakt plaatst voor een soort hippie strand waar iedereen in groepjes gewoon zit te kletsen, muziek te maken en te drinken. Wij gaan ook even wat drinken op de door bewoners zelf gemaakte terrasjes. 2 plastic stoelen en een krat Bintang bier als tafel. Dan gaan we wat rondwandelen langs de vele winkeltjes in smalle straatjes, maar ook de hippe grote sportzaken en we staan nog even stil bij het monument van de bomaanslagen van 2002. Dan gaan we eten bij mijn favoriete restaurant genaamd Poppies. Het is een heel gezellig sfeervol restaurant. En ik kan het gelukkig nog vinden. We nemen nog 1 keer lekkere Balinese saté van kip die we krijgen op kleine barbecuetjes met kolen erin. Daarna nemen we nog een toetje.... heerlijke crème brule. Het is weer heerlijk en dan gaan we een taxi zoeken. Dat is niet moeilijk want er rijden er miljoenen. Wat raar is ze zeggen je altijd dat je een blue bird taxi moet nemen. En in deze straat (een straat met veel nachtclubs en waar ze je op iedere meter vragen of je drugs wilt) vragen ze je ook of je een taxi zoekt. Als wij een blue bird vragen om ons terug te brengen is een raar kereltje ook boos dat we hem negeren en wel een taxi pakken. We willen niet weten wat er gebeurd als je in die andere taxi stapt eerlijk gezegd. Onze taxi rijd nog verkeerd omdat hij het hotel puri santrian in zijn hoofd heeft ipv griya santrian. Hij verontschuldigd zich en zet ons af bij het goeie hotel. Daar chillen we nog wat en gaan slapen. Tot morgen xxx

Haha ik laat mn nagels om de 3/4 weken doen, maar ben t inmiddels ookal 3jaar gewend. Als je achter je haar blijft hangen zit er waarschijnlijk een klein scheurtje in.. maar je nageltjes zijn weer mooi zie ik :) Heerlijk hoor een dagje strand; en leuke foto's. Geniet nog even.. voor jullie t weten zijn jullie weer thuis. Xxxx

Ilona & Tommie 2016-05-27 07:35:45

Daniella en Reggy . Ik heb met veel plezier jullie kunnen volgen. Wat een sprookjesachtige vakantie. Geniet er nog lekker van. Ik wens jullie een goede reis terug. Groetjes xx.

Toos biesheuvel. 2016-05-27 07:59:20

Oohhhh wat hebben we genoten van jullie prachtige honeymoonverslag!! Alsof wel er zelf een beetje bij waren....haha gelukkig voor jullie is dat niet zo!!?? Wij wensen jullie nog gezellige uurtjes.... Een hele goeie veilige ...zonder hobbels ...terug reis !!! Wat zal het heerlijk zijn ...voor velen van ons ....om jullie weer heerlijk te zien en te knuffelen !! En dan gaan we nog eens goed nachillen over jullie PRACHTIGE BRUILOFT EN REIS..... Wij kijken er naar uit.... Dikke dikke dikke knuffels en kussen..... Tot snel!!!😍😍😍💋💋💋

Ome Johan en tante ria.... 2016-05-27 08:31:33

Hoi schatten is weer een mooie verslag, ik denk dat jullie terug kunnen kijken op een prachtige honeymoon. Het was fijn om op deze manier toch contact te houden en een beetje met jullie mee te reizen. Maar ik ben nu toch wel blij dat ik jullie weer snel zie. Nog ff lekker genieten en voor straks een hele goede terugreis. Xxxxx mama.

anja 2016-05-27 09:20:29

Hoi schatten, ik denk dat jullie wel een hele geslaagde en prachtige honeymoon hebben gehad. Ik vond het erg leuk om een beetje mee te kunnen genieten, en keek elke dag weer uit naar jullie verslag. Ik wens jullie een fijne en veilige terugreis, en zal blij zijn om jullie snel weer te zien. Dikke kus voor allebei 💋💋💋💋💋💋

Jolanda 2016-05-27 11:19:01

Het was leuk ,om door het lezen van de reis verslagen te weten hoe mooi en hoe goed jullie het daar hadden .lekker weer , lekker eten , mooieland . Maar wij zijn ook blij dat we jullie strax weer zien !! Goede terug reis .groetjes en xxxx

john en annemiek 2016-05-27 14:59:02

haha Domi laat haar nagels elke 3 weken doen, maar zij blijft ook weleens achter haar haar hangen hoor, zit er meestal een scherp puntje of scheurtje in idd. ze zien er nu wel weer mooi uit zeg!