Dag 4 Desa Tumba

Indonesië, Desa tumbu

Goedemorgen allemaal, om 08.00 werd ik wakker alleen viel weer terug in slaap om vervolgens 09.12 uur wakker te worden. Al te laat want ik hoorde rond 08.30 uur Wayan al in de keuken rommelen. Ik moet moeite doen om reggy wakker te maken. We slapen hier beide echt heerlijk. We vielen gister zelfs in slaap terwijl het erg weerlichte. Gelukkig viel de donder mee. Ik verontschuldig me bij wayan dat we ons verslapen hebben maar ze zegt jullie hebben vakantie dus geen sorry. Ze heeft een heerlijke omelet met kaas en spek en groente voor ons gebakken met bruin en wit brood en jam. Ook heeft ze weer sinaasappels voor ons uitgeperst en fruit voor ons geschild. Meloen, banaan en iets wat we niet kennen maar dat vonden we ook niet echt lekker. We besluiten vandaag lekker in de villa te blijven want we zijn hier immers om tot rust te komen. Voor we het weten is het al weer lunchtijd en heeft wayan voor ons een tosti gemaakt met verse ananas. Ze schenkt nog wat drinken voor ons in een gaat weer weg. Ze had ondertussen boodschappen voor ons gedaan en zelfs voor Reggy redbull kunnen vinden. Dat zit hier in rare flesjes en heet kratingdaeng.... vandaar dat ze het pas snapte toen ze het Googlede en het plaatje zag. Vanavond gaat Wayan voor ons Balinees koken en het wordt dus een verassing. Dus best spannend in een land waar ze volgens mij alles eten wat leeft behalve zichzelf :-) het is vandaag wat bewolkt maar dat is helemaal niet erg en we zijn zelfs wat verbrand. We hebben onze muziek aangesloten op de boxen hier, dobberen lekker in het water of liggen op onze bedjes en praten nog lekker over de bruiloft waar we samen niet over uitgepraat raken. Goed vertoeven hier dus. Dan gaan we douchen en staat wayan zich later alweer in de keuken uit te sloven. Ons voorgerecht een lekkere sautto soep, als hoofdgerecht rijst met roergebakken garnalen en gekruide boontjes. Het is heerlijk en daarna krijgen we ook nog gekookte ananas met een sausje en ijs. Ik denk dat we niet veel nodig hebben van de chips die we mee hebben laten brengen voor het geval we nog honger hebben :-) Wayan is nu even bidden en gaat zo weer naar huis (ze is immers al laat) en wij gaan weer lekker verder met chillen. Tot morgen allemaal xxx

Hallo mr en mw soeters Fijn om wat van jullie te horen ...ook wij zitten nog na te gloeien van jullie geweldige trouwdag....echt geweldig om jullie alletwee zo gelukkig te zien! !! Zo te lezen genieten jullie van elkaar ....kom lekker tot rust....voor je het weet is het weer voorbij!? Wij kijken weer uit naar jullie volgende verslag...en reizen zo weer met jullie mee!! Heel veel liefs dikke kusssss van ons😚😚😚

Ome Johan en tante ria.... 2016-05-11 16:13:57

Heerlijk om die verhalen te lezen! Geniet ervan want het is inderdaad zo voorbij! Ik kijk al weer uit naar het volgende verhaal! Kus en knuffels van ons viertjes 😙😙

Linda 2016-05-11 16:39:11

Hallo lief bruidspaar, Heerlijk om jullie verhalen weer te lezen.Fijn dat het daar zo mooi en rustig is. lekker uitrusten en genieten! We kijken al weer uit naar het volgende reisverslag!! Enne dat recept wil ik graag eens een keer proeven! oja er is hier nog post voor jullie gekomen, het moet nog in de map. Het is van jullie collega's en schijnbaar is er iets niet goed gegaan met de post! maar ik zal het bewaren! xxx

Natasja 2016-05-11 17:34:56

Wat leuk om jullie avonturen mee te beleven door het lezen van jullie reisverslag. Ik ben zelfs een beetje jaloers als ik het zo allemaal lees, hihi. Lekker genieten van jullie welverdiende rust; en laat jullie maar lekker verwennen!:) hele fijne tijd nog daar, voor je t weet is het voorbij. Dikke kus van ons

Ilona & Tommie 2016-05-11 18:32:46

Fijn om op deze manier weer contact te hebben. En lekker op rust komen daar. En wel een verandering wat eten betreft, geen sonja bakker hihi. Dikke x en tot je volgende verslag.xxxxxx mama

anja 2016-05-11 19:08:20

nou schatten, ik hoef jullie niet te vertellen dat jullie moeten genieten, want dat gaat jullie uitstekend af lees ik. Ik vind t superleuk dat ik op deze manier met jullie mee kan reizen. Maak er een onvergetelijke honeymoon van samen. Ik kijk al uit naar jullie volgende verslag Dikke kus voor allebei

Jolanda 2016-05-11 19:23:00

Hallo schatten,ik ben nu bij mama,vind he ook leuk om te reageren. Ik zie dat jullie het enorm naar jullie zin hebben,helemaal geweldig!! GENIET VAN JULLIE GEWELDIGE VAKANTIE!! LIEFS VAN RIAN.

rian de been 2016-05-11 20:25:52

Hallo daantje en reggy leuk dat we kunnen lezen hoe jullie het hebben maak er een leuke huwelijksreis van groetjes john en annemiek