dag 14

Thailand, Cha-am

ik wordt om 6.00 uur wakker en de pijn is nog niet helemaal weg. ik ga nog maar wat slapen en wordt om half 9 wakker zonder pijn. ik ga naar pa en ma en ik ben zelfs eerder als hun klaar. dan gaan we heerlijk ontbijten en zwemmen. het is vandaag koeler als gister omdat er wind staat. en ook best behoorlijk. maar het is heerlijk. de mannen zouden smiddags gaan thaiboxen maar helaas de leraar kwam niet opdagen. Vandaag spreken we met Joost en Christina af om vroeg te gaan eten want vandaag gaan 18 personen van de groep al naar huis. dus snel douchen en om 18.00 uir gaan we in het nederlands tentje om de hoek eten en om 20.00 uur zwaaien we de mensen uit. het is toch raar na 14 dagen met zo'n groep te zijn en dan ineens ben je nog met 9 over. en je wordt even met beide benen op de grond gezet dat het dan ook zo voorbij is :-( we gaan met z'n 5e naar Hua hin. ik koop nog oorbellen en een ketting die bij mijn armband passen. we drinken gezellig wat en dat lopen we weer richting de taxi. hij zou ons om 23.00 uur op komen halen maar we zijn er al om 22.30 maar de goede man staat al op ons te wachten. nu weer lekker naar bed. truste en tot morgen (sorry na de drukke vakantie die we hadden zijn de verhalen een stuk saaier nu denk ik hihi)