Dag 11 Gili Trawangang

Indonesië, Gili trawangang

Hallo allemaal, we hebben jullie natuurlijk verwend door iedere dag een verslag te schrijven vandaag is het verslag er helaas een dag later. Sorry daarvoor, straks lezen jullie waarom.
We staan op rond 09.00/09.30 uur. We hebben goed geslapen. We gaan naar het restaurant en we worden door iedereen met een big smile vrolijk verwelkomt. We krijgen thee en kunnen zelf yoghurt cornflakes en koekjes en sinaasappelsap ed pakken. De rest word geserveerd en het is een beetje dezelfde kaart als die van Wayan. We kunnen zoveel bestellen als we willen en ze komen allemaal wel 10 keer vragen of we wel genoeg hebben. We hebben een pannenkoekje met ananas en fruit en we krijgen de cake van de dag. Alles is heerlijk en het weer is al weer lekker warm. We pakken snel onze handdoek van het hotel en spullen en gaan naar het strand. We komen aan het strand en het is er lekker rustig en we kunnen gaan liggen op een 2 persoons ligbed. Ik ga gelijk naar het water en reggy kijkt nog even toe. Door de stenen is het wat moeilijk om er in te komen maar daarachter is het water mooi helder. Reggy komt er nu ook in en we zwemmen een stukje. Ik zie al 2 mooie vissen wit met zwart gestreept en mijn grote schat is en even grote held en zegt kom gaan we straks weer verder. :-) Ik zwem mee terug en we gaan lekker zonnen en zwemmen (steeds een stukje) tot we honger krijgen. We lopen naar een ander eet tentje waar we gaan eten en voelen dat we wel een beetje verbrand zijn. We lopen weer terug en de zon blijkt echter een boom te zitten. We gaan nog 1 keer zwemmen.... althans dat proberen we. Het water is nu een stuk verder en het blijft ondiep met veel scherpe stenen. Ik kom een stuk verder als reggy maar raak en beetje in paniek als ik niet weet hoe ik nu terug kom. Maar het lukt me met een hoop gedoe. Morgen maar weer zwemmen en ik baal dat ik mijn surfschoenen niet bij heb. We lopen terug langs de rare weg naar ons hotel (het lijkt dat wel een soort achterstandswijk) en gaan daar nog even zwemmen in het zwembad en dan even relaxen douchen en dan is het er pikdonker en lopen we weer naar de boulevard. Het is en donkere weg en er zijn 3 opties. De fiets, maar die is zonder licht en ik geloof niet dat dat goed gaat in het donker, paard en kar maar dat vinden we zielig of dus te voet en dat is toch echt de beste oplossing. Bij de boulevard lopen we nu eens een heel stuk verder en komen weer bij een leuk restaurant aan zee het is een hele grote zaak en het is er heel druk dus moet goed zijn! Dat blijkt ook zo te zijn en we weten nu waarom het overdag op wat duikers en snorkelaars na zo rustig is. Dit eiland is ibiza in het kwadraat en het leeft snachts. Boven de zaak waar we de eerste avond aten zit een leuke tent en er komt leuke muziek vandaan. Eerst kopen we nog 2 snorkels voor morgen en een pet voor Reggy. Dan gaan we daar naar binnen het is een bar met staan en zit gedeelte met uitzicht over zee. Wij gaan zitten en het is al leuk om iedereen te bekijken. De meeste weten nu al, (rond 11 uur ) niet meer of ze van voor of van ander leefden en vrouwen dragen bijna allemaal dezelfde kleren en voor bh's hebben ze denk ik geen geld haha. We hebben samen de grootste lol en drinken Bintang, het Indonesische Heineken bier. We hebben een gezellige avond/nacht en daarom waren we later dus ook te moe voor nog een verslag online te zetten :-) we lopen later samen over de boulevard weer gezellig terug en onderweg begint het te regenen. Als we bij het hotel aankomen zijn we helemaal doorweekt en is het precies voor de deur weer droog. Nu lekker slapen en tot morgen! (Vandaag :-)) xxx

Hallo honeymoontjes!! Haha zijn zeker al verwend met jullie verhalen ...en zelfs ome Johan zei gisteren bij elk piepje van mn telefoon .....dat is daniella Geweldig jullie verhaal ....we vinden het fijn dat we mee mogen lezen en zo jullie ...priveleven....meemaken!! Zijn blij dat jullie het zo fijn hebben!! Geniet van elkaar ...voorzichtig samen...!! Liefs knuffels en dikke kussens van ons xxx😍😍😍😍

Ome Johan en tante ria.... 2016-05-19 07:34:42

Is weer fijn om t verslag te lezen en ben nu weer gerustgesteld hihi Prachtige foto's van een mooi stel en een mooi eiland. Kijken jullie wel uit op die donkere weg. Xxx mama en ook van opa en oma.

anja 2016-05-19 07:46:17

Nou schatten het is echt prachtig daar, ik ben blij dat jullie er volop van genieten. Pas goed op elkaar, ik ga weer wachten op jullie volgende verslag XXX voor allebei

Jolanda 2016-05-19 12:34:00

Het was het wachten weer waard! Kijk elke keer weer uit naar jullie mooie verhaal. Doe maar een beetje voorzichtig op die moeilijke stenen in het water! Enne jullie blazen al goed deze kant op al mag de bewolking nu wel weg. Als de wolken weg zijn gaat het de goede kant op! Tot de volgende keer weer! -xxx-

Natasja 2016-05-19 16:05:25

Leuk dat we weer wat van jullie horen . En dat jullie je goed vermaken . Wij dachten dat onze i pad kopot was hi hi groetjes !!

john en annemiek 2016-05-19 19:18:07

Weer leuk te lezen hoe jullie genieten. Maar wel voorzichtig zijn hè? Ik vind het af en tie wel spannend hoor! Ik blijf jullie volgen 😘😄