Dag 25 Key West, Florida - Miami, Florida

Verenigde Staten, Key West, Florida - Miami, Florida

Ondanks onze cocktailparty van gister worden we om 08.00 uur wakker. Niet top fit maar fit genoeg voor een laatste vakantiedag. We gaan ontbijten en checken daarna uit bij dit heerlijke hotel. Dan rijden we weer terug richting Miami via alle mooie Keys. Onderweg bedenken we ons dat we nog helemaal geen plan hebben voor vandaag. We kijken snel in onze reisboeken en besluiten te stoppen bij Bahia Honda State Park op 1 van de Keys. Het heeft mooie stranden dus dat klinkt goed. Daar aangekomen parkeren we de auto en lopen langs het water maar er is bijna geen strand omdat het vloed is. We lopen verder en na een stuk lopen komen we bij de oude brug uit en tussen de oude brug en de nieuwe brug ligt een mooi strand. Als we er eindelijk zijn zien we dat we ook weer bij de auto zijn :) We hebben dus een rondje gelopen. Het is vandaag snikheet dus we liggen vaak in het water. Rond 14.45 uur vinden we de hitte wel mooi geweest en gaan we even afspoelen bij de douches en als we de auto in gaan zijn we allemaal even stil van de hitte. We rijden over the 7-mile bridge en komen aan bij Pigeon Key waar we stoppen voor de lunch. Dan rijden we door naar Miami Airport waar we de auto weer in moeten leveren zodat we er morgen niet voor 07.00 uur hoeven te zijn. We parkeren de auto weer in de rij bij Alamo. En rijden met de Miami-mover naar het vliegveld waar we een taxi naar ons hotel voor vannacht nemen. De taxichauffeur is een chagrijnige man die tegen de man van het vliegveld zegt dat die koffers er niet in passen. De man van het vliegveld zegt je krijgt ze er makkelijk in dus hup inladen. De chagrijnige chauffeur is nog wat nors tegen Dave en die vraagt of hij wat nicer kan zijn. De man heeft heeft wel door dat hij niet aardig was dus begint langzaam een gesprekje. Later kunnen we nog wel met hem lachen omdat hij er nu achter is dat Holland en the Netherlands hetzelfde zijn. We komen aan bij ons hotel Quallity Inn Miami Airport. We checken in gaan douchen en eten wat bij een soort wegrestaurant, het is best lekker. Het hotel stelt weinig voor en als we in onze gang komen heeft iemand de gang onder gekotst. Ik ga er zelf bijna van overgeven. Marc belt de receptie om het op te laten ruimen. Als een paar minuten later Dave op de kamer komt is het blijkbaar al opgeruimd want Dave heeft niks gezien. We kijken nog even tv en nu gaan we lekker slapen want morgen brengt de shuttlebus ons om 8.00 uur naar het vliegveld. Tot morgen allemaal en dan in levende lijve :) xx

nog een laatste reactie hihi. straks een hele goede vlucht en tot morgen. zal de reis verslagen missen, maar ben ook weer blij als jullie weer thuis zijn. groetjes xx henk en anja.

anja 2014-10-08 07:34:34

Hoi hoi Daantje marc en dave ,gaan jullie reisverslagen en prachtige foto s zeker missen!! Wensen julie een hele fijne terugreis..... Gaan je heel snel weer zien daantje....dikke knuffel xxx Van ons allemaal......

ria 2014-10-08 09:56:35

Have a safe flight! Jammer hè dat het alweer voorbij is. Groetjes van lambert en hanny

hanny liebe 2014-10-08 10:22:50

Hoi Daan, Mac en Dave. Ook ik ga jullie reisverslagen heel erg missen. Maar fijn dat we gewoon op normale tijden weer met elkaar kunnen appen of bellen haha. Heb nou al zo veel over Mac en Dave gehoord Daantje maar heb ze nog nooit in het echt gezien haha. wel raar maar wie weet komt daar ooit nog verandering in. Wil eerst die hunk van je wel eens ontmoeten haha. Ben heel benieuwd naar Reggie. en natuurlijk ook heel benieuwd naar de foto's , film en verhalen over de vakantie. We gaan snel afspreken. Hele goede reis terug voor jullie alle 3 xxx