Dag 22 Miami, Florida - Everglades

Verenigde Staten, Miami,Florida

De 22ste dag breekt alweer aan. De wekker gaat om 07.30 uur en om eerlijk te zijn voel ik de 3 uur tijdverschil met het westen al behoorlijk. Het lijkt heel vroeg. We douchen, ontbijten en dan komt om 09.40 uur een bus ons halen om naar de Everglades te gaan. Onderweg verteld de buschauffeur ons het één en ander over Miami en the Everglades. Miami is echt een hele mooie stad zo te zien. Ook verteld hij dat we ons dat we ons in moeten spuiten met anti insectenspray. Ja dom van ons er zitten natuurlijk muggen in het Moeras. We hebben het niet bij maar gelukkig kunnen we het kopen. We halen voor 10 dollar een fles en je raad het al..... geen mug gezien. We gaan eerst met de boot mee. Een grote propellorboot waar we oordoppen voor krijgen omdat hij zo'n lawaai maakt. Marc en ik zitten achterin en Dave voorin. Helaas als we stoppen met varen gaat iedereen staan en ik zie dus weinig. Als we hard varen door het Moeras is het wel leuk verder is het Veel gras en water. Uiteindelijk hebben we 2 alligators gezien. 1 kon ik niet fotograferen door alle mensen de tweede heb ik gelukkig gefilmd. Dan gaan we naar de show. Nou ja show.... een man komt eerst met een schorpioen langs daarna met een baby krokodil en daarna worsteld hij met een alligator. Daarna kun je een kleine krokodil vasthouden en op de foto. Dat wil ik wel dus Marc maakt de foto van me. De mannen denken laat dat beest maar lekker :) Om zijn bekje zat trouwens wel een bandje hoor haha. We eten nog een ijsje en dan gaan we weer terug richting ons hotel. We gaan gelijk lunchen want we hebben behoorlijk honger gekregen. Dan gaan we snel naar de hotelkamer om ons te verkleden. Marc blijft liever bij het zwembad bij het hotel bij het zwembad en Dave en ik gaan nog even naar het strand. Het is vandaag wat meer bewolkt dus het is een stuk beter vol te houden aan het warme strand. Maar zwemmen in en heerlijke en heldere water is altijd fijn. We vallen alle 2 bijna in slaap op het strand tot het hard begint te waaien. Iedereen pakt gelijk zijn spullen dus we denken dat het slecht weer word dus we gaan maar naar het hotel want er valt ook wat regen. Onderweg naar het hotel onweert het 1 keer heel hard. maar bij het hotel aangekomen is het al weer droog. Marc is ook met op de kamer. Het strand is trouwens maar een straat in lopen je bent er. Verder is Lincoln Road met winkels en restaurants om de hoek en het art deco district is ook dichtbij. Dus de ligging van het hotel is super! We douchen en gaan we naar Lincoln Road. Marc koopt dezelfde zonnebril als Dave en ik vind een horloge mooi bij de Guess winkel maart ik hou me in. Verstandig hè, maar heb immers pas een hele mooie. We shoppen nog wat en lopen dan naar het hotel. Als we nog een paar blokken van ons hotel af zijn begint het weer met bakken te regenen en komen we zeiknat terug op de kamer. Het onweert nu weer hard dus tot morgen. xxx Ps de foto van krokodil zijn wat onduidelijk want zijn van fototoestel genomen met telefoon :)

Marc heeft al een foto met een krokodil. Ook in de everglades, maar dan 16 jaar geleden.

hanny liebe 2014-10-05 08:59:19

Stoere Daantje met die krokodil haha. Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben xxx

Natasja 2014-10-05 10:05:44

hey vakantiegangers 'volgens ons hebben jullie t prima naar jullie zin . geniet er maar lekker van , want t gaat nu wel snel. groetjes anja.

anja 2014-10-05 12:14:57

ben super jaloers op jullie. ik zou dit zelf ook graag een keer mee willen maken...... wie weet ooit.... groetjes en nog veel plezier daar henk