Dag 17 Nusa Lembongang

Indonesië, Nusa Lembongang

Hoi allemaal, vandaag zal het een kort verhaal worden maar weer wel een paar foto's van ons hotel. We staan op en gaan naar het restaurant wat recht voor ons houten hutje ligt. We zien gelijk een groot verschil in waterstand van de zee. Gister lagen veel bootjes op het droge en hadden we zicht (en geur) op veel zeewier. En nu klotste de golven zo tegen de reling van ons hotel aan. Het was trouwens heerlijk slapen vannacht met de golven zo dichtbij. In de ochtend blijven we bij het zwembad en smiddags besluiten we wat rond te lopen richting mushroom Bay. Dit is en mooie baai met veel bootjes en veel restaurantjes. En de weg er maar toe loopt langs een paar leuke winkeltjes. De man van het hotel had gezegd dat het 20 minuten lopen was maar we waren er binnen 10 minuten. Dus of hij wilde dat we bij het hotel bleven of hij snapte niks van wat we zeiden. Hij is namelijk heel aardig maar er is geen touw aan vast te knopen:-) we blijven even in de mooie baai en de rest van de middag brengen we aan het zwembad door. Het eten in ons hotel is echt wel goed maar het is hier wel leuk om ook andere tentjes te ontdekken. We gaan naar een restaurant genaamd Hai bar & grill wat we net als de beachclub van gister in 1 van onze reisgidsen hebben gevonden. We eten er heerlijk, het ziet er super gezellig uit en het is weer met een mooi uitzicht over zee. Dan lopen we weer terug richting het hotel en we zijn blij met de zaklamp op mijn telefoon. Nu gaan we weer even chillen bij het hotel! Sorry dat de verhalen nu iets saaier worden maar we zijn nu nog lekker aan het chillen omdat de tijd veel te snel gaat. Morgen gaan we alweer richting ons laatste avontuur (hopelijk gaat de boot nu niet kapot) en we kunnen, ondanks dat we jullie allemaal heel erg missen, wel janken dat het er bijna op zit. Maar daar gaan we nog ff niet aan denken! Xxx van ons

Geniet samen nog van jullie resterende vakantie, de verhalen horen we nog wel !!! Leuke foto's super omgeving. Groetjesen Xxx

john en annemiek 2016-05-24 19:21:46

Nou Daantje en Reggy, ziet er goed uit hè? wat een avontuur zo!! nog lekker overal van genieten want je zult het straks met de herinnering moeten doen, en de foto's natuurlijk. Denk daar nog maar niet aan. Veel plezier en een fijne tijd nog daar. Ik blijf jullie volgen, liefs en dikke kus XX

loortje 2016-05-24 19:48:09

Ziet er allemaal weer prachtig uit. ik kan begrijpen dat jullie wel kunnen janken als jullie dit weer achter moeten laten. Maar t zou ook niet goed zijn als t altijd zo bleef. Daarom is t mooi dat jullie dit allemaal mee mogen maken. Nu op naar t laatste hotel en nog lekker genieten. Dikke x mama. En ook van oma en opa.

anja 2016-05-24 19:50:00

Wat ziet het er prachtig uit. Daar kan je thuis met plezier naar terug kijken. Geniet die paar dagen er nog van. Groetjes van ons. xx

Toos en nico 2016-05-24 19:57:59

Hoi hoi ...lieve schatten Ziet er allemaal weer prachtig uit !! En je verwoord het allemaal weer goed ..euuu je leest tussendoor wel ....de teleurstelling ...dat het weer bijna voorbij is !! Maar als je thuis bent ligt er weer een nieuw avontuur op jullie te wachten ..... We willen ook nog lekker met jullie nachillen over jullie prachtige bruiloft ...weet je nog 6 mei 2016!!....haha Dus het komt allemaal wel goed......geniet nog lekker van elkaar!! Dikke kussen van ons allen 😍😍😍😍

Ome Johan en tante ria.... 2016-05-24 20:23:19

Lieverds, Groot gelijk dat je het kort houd hoor want voor je het weet is het weer voorbij. Nu kun je er nog even van genieten dus...DOEN! Maar we hebben ook wel zin om nog even met jullie na te genieten van jullie prachtige bruiloft. Want daar hebben we nog helemaal geen tijd voor gehad. -xxx-