dag 2

Thailand, Bangkok

in Bangkok is het 6uur later, dus al lijkt het midden in de nacht het is toch al 6.37 uur in de ochtend. Na verzameld te hebben met de groep bestaande uit 29 personen gaan we met de bus naar ons eerste hotel. hotel Lotus in bangkok. De stress slaat mama toe want we hebben een half uur om ons in de wc om te kleden en op te frissen. vandaag is het geen verplicht programma maar je wilt toch met de groep mee. Als dan ook de nagellak in mama's koffer open is gegaan (gelukkig in een zakje) zegt mama dat dit niks voor haar is. Door alle vermoeidheid is de reactie van mij en papa natuurlijk ook niet al te gezellig. maar in de bus is de rust weer terug. Het is heerlijk weer van ongeveer 30 graden. we gaan eerst met een smalle boot over een water dan door kanaaltjes langs Huizen. maar het woord huis in bangkok is een ruim begrip. Wat een armoede maar iedereen zwaait ons vrolijk tegemoet. Daarna gaan we naar het hoogste gebouw van Bangkok van ongeveer 300 meter hoog. niet echt mijn ding maar het is geweldig om over het reusachtige bangkok uit te kijken ook hebben we hier een lunch. Om 15.30 uur is het dan eindelijk zo ver we mogen naar de kamer en douchen en even rusten want om 17.30 uur moeten we weer in de lobby staan. Er volgt wat uitleg waarna we naar het water rijden voor een diner op een teakhouten boot terwijl we langs verlicht bangkok varen. Het is dus een erg overweldigende dag die al langer dan 30 uur blijkt te duren zonder enige slaap. en ondanks Ik nu op de 27ste verdieping over hysterisch bangkok kijk en je je dan wel heel klein voelt in je eentje, weet ik zeker dat ik nu heerlijk kan slapen. Tot morgen!