Dag 20 Los Angeles, California

Verenigde Staten, Los Angeles, California

Na de lange dag van gister waarin we 315 mile hebben gereden hebben we allemaal heerlijk geslapen. We gaan ontbijten bij Tom Toms. Een soort Starbucks. Als we terug lopen zien we in de verte de Hollywood letters al. Daarna laden we de auto weer in en checken uit. We beginnen vandaag met een wandeling over Rodeo Drive. We parkeren de auto en lopen langs het hotel bekend van de film Pretty Woman. Dan lopen we over de dure Rodeo Drive. Maar helaas mijn Creditcard limiet is hier niet voldoende :) Dan rijden we richting Sunset Boulevard en Hollywood Boulevard. We parkeren de auto en het is maar goed dat Dave me gewaarschuwd had want ik dacht een mooi plein met die tegels met sterren maar het is een lelijke straat met die sterren. De eerste bekende ster voor mij is Lassie haha. Aan de overkant van de straat liggen de voor mij bekende personen en hier zijn ook de gebouwen waar de premières worden gedraaid. Het is moeilijk om de sterren te fotograferen met de zon erop. Het spiegelt nogal. Na een eind in de hitte te hebben gelopen pakken we de auto en rijden naar Mulholland Drive. Hier heb je mooi uitzicht over LA en de Hollywood letters tegen de berg. Gaaf om hier te zijn maar meer dan dat is het ook niet. Dus we maken wat foto's en rijden richting Santa Monica Beach. We hebben nog een uurtje als we daar aankomen want door LA rijden gaat helaas niet zo snel. Zelfs rustige Marc begint te vloeken over de vele stoplichten :) Het strand is mooi en er is een gezellige Kermis bij. Marc gaat even met zijn voeten het water in en Dave en ik gaan zwemmen. Nou ja zwemmen..... De golven en onderstroom zijn gigantisch. Dan nog even opdrogen en helaas moeten we weer gaan. We frissen ons op en gaan richting het autoverhuurbedrijf. Helaas is er iets gebeurd op de weg dus we zullen er pas 17.43 uur aankomen. Ach ja net op tijd want de auto moet er 18.00 uur zijn hihi Om 17.55 uur komen we dan toch aan bij Alamo, het verhuurbedrijf. We rijden onze auto in een rij, een man komt hem nakijken en het is ok dus we krijgen een bonnetje. We hebben 3017 mile met de auto afgelegd. We zullen hem missen ons mooie autotje. Dan staat er al een shuttlebus klaar om ons naar de terminal te brengen. Allemaal super geregeld. We checken in en geen gezeur dit keer met kilo's bagage. We eten even snel wat fastfood en nu 3 uur wachten op het boarden. Tot morgen allemaal en dan live vanuit MIAMI! Xxxx

met mijn bold and beautiful kick ben ik nu natuurlijk super jaloers haha. heel veel plezier in miami. grtjs xx pa en ma.