Dag 19 Monterey, California - Los Angeles, California

Verenigde Staten, Monterey, California - Los Angeles, California

(Gister ongeveer 125 mile gereden)Vandaag hebben we de wekker om 06.30 uur gezet omdat we vandaag een flinke rit voor de boeg hebben. We rijden vanaf Monterey, via de Highway 1, naar Los Angeles. Het is toch best vroeg maar we gaan douchen en ontbijten en dan word de auto ingeladen en gaan we ons 11de hotel, Hotel Abrego, alweer verlaten. We rijden Highway 1 op. Dit is een erg mooie route langs de geweldige ruige kust en Sequoia-bossen. We stoppen bij Hurricane Point wat een erg mooi uitzicht geeft. Het ligt meestal in de mist maar wij hebben geluk het is perfect helder weer. Het is grappig om te zien dat er soms ineens een rij brievenbussen langs de weg staan. De huizen die hierbij horen zijn ergens tegen de berg aan gebouwd. We stoppen op wat plekken om foto's te maken en dan stoppen we bij een strand dat vol ligt met zeeleeuwen. Als we uitstappen zijn Marc en ik naar de vele eenkhoorns aan het kijken. Als Dave er aan komt zegt hij hebben jullie toch ook die slang gezien? Uhm nee dat hadden we niet anders waren we niet zo dicht bij hem :). De eenkhoorns proberen de slang te pakken maar de slang geeft zich niet gevangen. Dan lopen we naar de zeeleeuwen. Zo leuk om te zien hoe ze hier lekker liggen te luieren en te spelen. We rijden weer verder en stoppen om een broodje te eten en van chauffeur te wisselen. Ik ga achter het stuur en we rijden over een drukke weg richting LA. Dit zal de laatste keer in deze auto zijn want morgen moeten we deze auto al inleveren. Om 16.12 uur komen we aan in ons 12de hotel, Dunes Inn - Wilshire. Het is niet echt een uitnodigend hotel en erg gedateerd maar prima voor 1 nacht. We vinden het wel apart dat de receptionist achter veiligheidsglas zit. We gaan douchen en toch de straat op voor een restaurant. Het is een erg drukke staat dus ons zal niks gebeuren. De restaurants zijn vaak koreaans omdat we blijkbaar in een Koreaanse wijk zitten. We gaan op goed geluk Sushi eten. Er zitten alleen Koreanen binnen dus we zijn benieuwd. Maar het eten is heerlijk! We lippen op ons gemak terug naar het hotel want helaas is er in de buurt van ons hotel niet veel anders dan restaurants te vinden en na deze lange dag zijn we ook behoorlijk lui :) truste allemaal en tot morgen xxx

Zijn weer prachtige foto s ...en een goed verhaal....voorzichtig voor de dingen en beesten die je niet gelijk ziet hoor!! Fijne dag/nacht weer xxx

ria 2014-10-02 07:29:12

wat een mooie foto,s inderdaad. En was toch een behoorlijke slang pff...... Veel foto,s maken in LA he. haha. groetjes en vannacht weer goede vlucht. xx pa en ma.

anja 2014-10-02 07:44:52

Zoals je misschien wel gemerkt hebt loop ik weer achter. Dus nu alles achter elkaar lezen haha.Gelukkig dat 1 van jullie die slang zag zeg pff! Leuk die zeeleeuwen! Ik weet inmiddels dat de vlucht goed gegaan is xxx