dag 17

Nederland, oosterhout

zo we zitten op rij 10 in het vloegtuig.
Joost en Christina op rij 34, mama wildr niet zo ver achterin. het vliegtuig komt in beweging en ik wordt heel misselijks. dit blijf ik nog een tijd. vooral als ze om kwart voor 3 met warm eten komen om ons weer in het nederlandse ritme te krijgen. papa durft nog niks te nemen al gaat het weer redelijk met hem. mama neemt lasagne en ik neem niks want blijf nog even misselijk. na 2 reispilletjes gaat het weer goed met me en ik val snel in slaap. we worden allemaal wakker als we nog 3,5 uur moeten vliegen dus dat gaat goed. ik kijk nog een film en we krijgen ontbijt en dan gaan we de landing inzetten. het vliegtuig klapt 2 keer hard op de grond. maar het is een goede vlucht. dan horen we dat het vliegtuig tijdens de landing een klapband heeft gehad. de brandweer taxiet mee maar we moeten stoppen. dus dan komt er een trap en worden we met bussen opgehaald op de landingsbaan. als we bij kofferbaan 16 aankomrn zijn de koffers er al. dan lopen we met z'n 5e naar de abn. mama wisselt de baths nog in en we gaan met de bus naar de parkeerplaats. en hoe toevallig, joost en christina staan bijna naast ons geparkeerd. we nemen afscheid wat echt niet leuk is. christina en ik huilen erbij. maar we gaan zeker afspreken. nu zitten we in de auto en ik kijk naar het sombere weer...... wordt weer tijd voor de nieuwe foxreisgids ;-) tot de volgende reis! xx

hoi Daan hoe is het nu met je vader? mijn moeder had gelukkig een kaarsje aangestoken. we hadden gehoord dat er ergens een vliegtuig neergestort was en meestal gaan er 3 dus vandaar. als ze dat niet had gedaan was het misschien anders afgelopen met de klapband. fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. we moeten snel afspreken X