Dag 1 - 2 Amsterdam, jakarta, denpasar

Nederland, Amsterdam, jakarta, Denpasar

Na ruim een jaar wachten en natuurlijk ook niet te vergeten wat voor jaar was 6 mei 2016 dan eindelijk onze bruiloft. Een perfecte dag waar we ons leven lang aan terug zullen denken. 25 graden, een mooi pak, een mooie jurk, mooi haar en make-up, mooie auto, mooie bloemen, een mooie kerk, een leuke zaal en top dj en niet te vergeten alle geweldige mensen om ons heen maakte deze dag voor ons onvergetelijk. Nu 8 mei hebben we nog steeds niet iedereen kunnen bedanken maar we zijn alweer onderweg naar onze hopelijk even geweldige honneymoon! Om 16.45 uur vertrekken we vanaf schiphol Amsterdam. Mijn moederke anja, gerwin en José hebben ons gebracht. Dat was weer janken natuurlijk want ik ga ze ontzettend missen. En als we in de gate staan word mijn (daantje) dag nog beter want nog net in de slurf voor de deur van het vliegtuig zie ik tot mijn grote verassing dat PSV toch kampioen is! Wel ook weer dubbel want papa en ik wachten hier al 7 jaar op en nu vier ik het al voor de 2de keer zonder mijn vader. Reggy is mega lief want in plaats van chagrijnig te zijn zegt hij dat hij blij is voor zijn vrouwtje. Dus helemaal happy begint de vlucht van 13 uur richting Jakarta Indonesië. De bruiloft heeft toch erg veel energie gekost dus wonder boven wonder kijken we alle 2 een film en slapen best veel. We krijgen al snel eten beef met aardappeltjes en groenten en een broodje. Het word al snel donker en ergens wat voelt als middernacht krijgen we een chocolade muffin en daarna volgt het ontbijt alweer. Het is ei met aardappeltjes champignons een croissant met jam en fruit en yoghurt. Het blijft vliegtuig eten maar het is te eten. Dan landen we in Jakarta en deze vlucht is sneller gegaan dan we dachten. Op het vliegveld moeten we even zoeken. Gelukkig zijn de koffers doorgelabelt en deze hoeven we dus niet eerst te halen. Alhoewel dat hopen we want Reggy mocht in Amsterdam het vliegtuig niet gelijk in omdat zijn boardingpas aangaf dat zijn label van zijn koffer eraf was gegaan dus hij kreeg een nieuwe sticker en ze verzekerde ons dat het goed zou gaan. Nou we zijn benieuwd. Onze volgende vlucht zou vertrekken om 14.15 uur, lokale tijd, dit was al vertraagd er bleek een technische storing te zijn.... Altijd fijn om te horen zo net voor vertrek. Uiteindelijk vliegen we 15.40 uur (5 uur later als in Nederland) verder naar Denpasar Bali. We vallen gelijk weer in slaap en worden wakker gemaakt door de stewardess voor alweer eten :-) dit keer pasta met kip en broccoli en een drillerig puddinkje wat gelukkig reggy voor mij op eet. En dan komen we 1,5 uur later om 18.09 uur (6 uur later als in Nederland) aan in Denpasar Bali. De eerste koffer komt al snel maar de tweede....... komt niet. Dan komt er een man naar me toe of ik uit Amsterdam kom en of ik mijn koffer mis. Ik zeg ja maar misschien komt hij nog. Maar die man zegt me: van de vlucht van jakarta, waar jullie inzaten, zijn alle koffers er al. Er staat nog een stel uit Amsterdam die een koffer mist. Hij verteld me dat er 2 koffers eerder zijn aangekomen als ons zelf en 1 daarvan is hem opgevallen omdat hij roze is en ik nu aan kom met dezelfde roze. We lopen hem achterna en ja hoor daar is hij. En ook de koffer van het andere Nederlandse stel is er. Het blijkt dat ze in jakarta een eerdere vlucht hebben genomen als ons. Dus weer happy lopen we naar buiten en daar staat een man met een bordje Mr en Mrs Soeters. Ons weer herrinnerend naar onze mooie dag. Het is hier inmiddels al pikdonker en in een rit van 2 uur brengt hij ons naar onze villa en verteld onderweg over bali. In onze villa worden we opgevangen door het personeel. We krijgen bloemenkranzen om ons nek, worden gefeliciteerd met ons huwelijk en worden we verwelkomt met rijstencrackers nootjes en 2 dipsausjes en meloendrank. Ze vertellen ons wat over de villa en hun werk en laten ons dan heel de villa zien. Hij is echt geweldig! Eigenlijk is alles buiten, een woonkamer met een bankje een stoel en een tafel voor het zwembad, 4 ligstoelen een mooie strakke keuken en een eettafel voor 8 personen. Aangezien het donker is valt het uitzicht nog niet op. Dan komen we in onze kamer, voor het bed liggen bloemblaadjes in de letters welcome en op bed liggen 2 zwanen van de handoeken met daarvoor bloemblaadjes in de vorm van Reggy dan een hartje en dan Daniëlla. De badkamer is aangrenzend met een buitendouche. Reggy moet er even aan wennen ik ken het natuurlijk al. En er staan allemaal heerlijke dingen van Rituals. Ook is er een kleine spa met een stenen bad en een massagetafel. Het personeel gaat weg en wij gaan nu maar genieten van onze eerste honeymoon avond en nacht :-) tot morgen xx